Ponent:
Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
PROGRAMA
Dia 1: Presentacions
En aquesta sessió es treballaran les habilitats de comunicació personal per fer presentacions més persuassives i s'analitzaran els diferents estils d'interlocutors i com connectar amb ells.
1. Anàlisi de continguts comunicatius
-
Missatge: importància d'una idea única i rellevant
-
Forma creativa del missatge: mecanismes d'impacte per fer la idea interessant
-
Llenguatge: la correcta elecció del llenguatge en funció de l'audiència. Parlar el "llenguatge cerebral" de l'altre
2. Anàlisi d'habilitats comunicatives
-
Percepcions generades: la importància d'allò que capta la gent
-
To, ritme i modulació de la veu
-
Comunicació no verbal
-
Contacte amb l'audiència: com captar la reacció de la gent
-
Persuassió: intentar convèncer vs mostrar-se convençut
Dia 2: Negociació
En aquesta sessió es treballaran els principis que regeixen les negociacions i, a través de diferents exercicis de negociació individual i en grup, es posaran en pràctica aquests principis
1. Principis de negociació
-
Negociació competitiva vs negociació cooperativa
-
Desitjos declarats vs necessitats ocultes
-
Gestió de la informació:
-
Informació compartida
-
Informació reservada
-
Informació amagada
-
Informació perduda
-
Actitudsen la negociació: defensiva, respectuosa o sinèrgica
2. Comunicació i negociació
-
El paradigma de la confiança
-
L'escoltaautèntica
-
Canals de comunicació: com connectar amb l'interlocutor
-
Gestió del conflicte:
-
Crítica vs observació
-
Diàleg vs discussió
|