Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Habilitats de presentació i comunicació per a la negociació

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Habilitats de presentació i comunicació per a la negociació

30 nov 2009 -   IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Puig i Cadafalch

 

 

 

 COM MILLORAR LA PERSUASIÓ EN LES NOSTRES PRESENTACIONS I EL RESULTAT DE LES NEGOCIACIONS

 

Objectius del curs      

                                             

Aprendre a desenvolupar i fer presentacions que convencin i arribin a la gent. Conèixer els diferents estils d'interlocutors que podem tenir i les estratègies per connectar amb ells.  Aprendre a negociar amb eficàcia en diferents situacions.                                      
      

Públic objectiu del curs


Professionals de les empreses culturals que han de "vendre" projectes en qualsevol àmbit i que negocien habitualment amb clients, proveïdors i l'Administració. 

            

Format de les sessions

 

Curs organitzat en 2 sessions participatives de 4 hores on,  més enllà dels fonaments teòrics, es dedicarà especial atenció al desenvolupament pràctic dels coneixements obtinguts i treballats a partir d'exercicis individuals de presentació i negociació..

20 places disponibles per ordre d’inscripció. Una sola persona per empresa o entitat.

 

 

 

 

 

 

 

Ponent:


Ferran Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.

 

PROGRAMA

 

Dia 1: Presentacions


En aquesta sessió es treballaran les habilitats de comunicació personal per fer presentacions més persuassives i s'analitzaran els diferents estils d'interlocutors i com connectar amb ells. 

1. Anàlisi de continguts comunicatius

  • Missatge: importància d'una idea única i rellevant
  • Forma creativa del missatge: mecanismes d'impacte per fer la idea interessant
  • Llenguatge: la correcta elecció del llenguatge en funció de l'audiència. Parlar el "llenguatge cerebral" de l'altre

2. Anàlisi d'habilitats comunicatives

  • Percepcions generades: la importància d'allò que capta la gent
  • To, ritme i modulació de la veu
  • Comunicació no verbal
  • Contacte amb l'audiència: com captar la reacció de la gent
  • Persuassió: intentar  convèncer vs mostrar-se convençut

 

Dia 2: Negociació


En aquesta sessió es treballaran els principis que regeixen les negociacions i, a través de diferents exercicis de negociació individual i en grup, es posaran en pràctica aquests principis

1. Principis de negociació

  • Negociació competitiva vs negociació cooperativa
  • Desitjos declarats vs necessitats ocultes
  • Gestió de la informació:
    • Informació compartida
    • Informació reservada
    • Informació amagada
    • Informació perduda
  • Actitudsen la negociació: defensiva, respectuosa o sinèrgica

2. Comunicació i negociació

  • El paradigma de la confiança
  • L'escoltaautèntica
  • Canals de comunicació: com connectar amb l'interlocutor
  • Gestió del conflicte:
    • Crítica vs observació
    • Diàleg vs discussió
 
 
 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?