Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Introducció a l'analítica web
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Introducció a l'analítica web

21 set 10:00-13:00   EN LÍNIA   tancada

 

Com utilitzar el nou Google Analytics (GA 4.0) per millorar el ROI del teu web

 

Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i accions futures per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari, s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, per entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a la creació d’un tauler de control propi i personalitzat.

 

Aquest 2021 hem de conviure amb dues versions de Google Analytics: la universal (la que tenim la majoria) i GA 4.0, la nova actualització d’aquesta eina, que encara està en versió beta. Evidentment, treballarem amb la versió GA 4.0, i també explicarem com es pot fer la migració per a qui actualment faci servir la versió universal.

 

Cal recordar que aquest seminari web és d’introducció i està orientat a usuaris que fan servir Google Analytics en un nivell bàsic.

 

CONTINGUTS

 

  • Configuració inicial. Punts necessaris del funcionament tècnic de Google Analytics 4.0 al nostre web. Alta, inserció del codi, definició i organització de la propietat. Definició del concepte d’esdeveniment (event) com a base del funcionament del nou GA 4.0.
  • Conceptes bàsics de les dimensions i mètriques. Navegació per les opcions generals. Repàs i característiques principals del cicle de vida, l’usuari i els esdeveniments.
  • Informes personalitzats. Com definir i configurar a mida informes bàsics d’analítiques.
  • Introducció als segments i configuració d’objectius. Ajuda i recursos addicionals.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu. 

 

 

FORMADOR

 

 

 

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).

 

 

 

 

   

 

SESSIÓ

Introducció a l'analítica web


Google Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital.

HORARI

21-09-2021. 10:00h-13:00 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

100 places

OBSERVACIONS

Aquesta activitat s'impartirà a través de la plataforma gratuïta ZOOM. Les persones inscrites rebran l'enllaç amb la invitació per correu electrònic el dia abans.

En les activitats en línia es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació i que s’hagin identificat, dins la sessió, amb les seves dades d’usuari SDE. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el justificant d’assistència corresponent.


Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?