Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Introducció al màrqueting: entén el màrqueting i prioritza accions

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Introducció al màrqueting

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Introducció al màrqueting: entén el màrqueting i prioritza accions

27 set 2022 10:00-12:30   EN LÍNIA

Repassa conceptes claus imprescindibles per l’enteniment del màrqueting i profunditza en els diferents canals existents

 

El màrqueting digital és un tema extens que pot arribar a provocar vertigen a l’usuari que el desconeix. Amb el curs d’introducció al màrqueting pretenem trencar les barreres que ens separen del món digital perquè l’alumne tingui una primera aproximació al món del màrqueting online i pugui entendre els pilars principals que el conformen.

 

El curs repassarà conceptes clau que són imprescindibles per entendre el màrqueting i aprofundirà en els diferents canals que hi ha, endinsant l’alumne en cadascun dels canals i les seves aplicacions. S’establirà una clara diferenciació entre canals de pagament i orgànics perquè l’alumne comprengui quan és ideal utilitzar-los.

També veurem exemples d’estratègies reals de màrqueting digital perquè els alumnes es facin una idea de com és un pla d’acció realista i aplicable.

 

 

OBJECTIUS

 

  • Introduir a l’alumne en el món del màrqueting digital.
  • Entendre els conceptes claus.
  • Aprenentatge dels diferents canals propis del màrqueting digital.
  • Aprendre les bases per desenvolupar una estratègia 360º.

 

CONTINGUTS

 

  • Què és el màrqueting digital.
  • Beneficis del màrqueting digital.
  • Conceptes clau:
  • Buyer persona
  • Embut de vendes
  • Context i competència
  • Glossari de conceptes bàsics.
  • Màrqueting orgànic vs. paid: diferències.
  • Canals de pagament:
  • Social Ads
  • Google Ads
  • Canals orgànics:
  • Màrqueting de continguts (blog, xarxes socials…)
  • Màrqueting d’influencers
  • Email màrqueting
  • SEO
  • Exemple pràctic d’estratègia de màrqueting digital

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu. 

 

FORMADORA

 

Laura Amanda Bahí | Oink My God

 

Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God, assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se en el món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com un dels webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?