Repassa conceptes claus imprescindibles per l’enteniment del màrqueting i profunditza en els diferents canals existents
El màrqueting digital és un tema extens que pot arribar a provocar vertigen a l’usuari que el desconeix. Amb el curs d’introducció al màrqueting pretenem trencar les barreres que ens separen del món digital perquè l’alumne tingui una primera aproximació al món del màrqueting online i pugui entendre els pilars principals que el conformen.
El curs repassarà conceptes clau que són imprescindibles per entendre el màrqueting i aprofundirà en els diferents canals que hi ha, endinsant l’alumne en cadascun dels canals i les seves aplicacions. S’establirà una clara diferenciació entre canals de pagament i orgànics perquè l’alumne comprengui quan és ideal utilitzar-los.
També veurem exemples d’estratègies reals de màrqueting digital perquè els alumnes es facin una idea de com és un pla d’acció realista i aplicable.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Laura Amanda Bahí | Oink My God
Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God, assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se en el món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com un dels webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional. |