MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Jornades d'internacionalització: Eines per l'accés a festivals internacionals de Teatre
Jornades d'internacionalització: Per què internacionalitzar-nos?
Jornades d'internacionalització : Taula Rodona
OBJECTIUS
La internacionalització és, ara més que mai, una necessitat i una eina per al creixement, expansió i desenvolupament competitiu de les empreses culturals. Amb aquestes jornades es vol fomentar l'esperit internacional en empreses i professionals provinents dels sectors de les arts escèniques i de la música.
Es donarà informació generalista i pràctica sobre els avantatges d'internacionalitzar-se, sobre eines concretes per fer-ho, sobre les darreres tendències al web 2.0 i sobre com ha de ser la nostra pàgina Web per encarar
Jornades adreçades a professionals i empreses dels sectors de les arts escèniques i de la música.
Important! El dia 28 d'abril s'establirà una agenda d'entrevistes amb els/les directors/es de les oficines internacionals de l'ICIC a Berlín, Brussel·les, Londres i París. Si vols concretar una cita, caldrà que ho indiquis en el formulari d'inscripció a les jornades.
Dilluns 26 d'abril
09:30-09:45 h Registre i acreditacions
09:45-10:00 h Inauguració institucional
Antoni Lladó i Gomà-Camps, director de l'Institut Català
de les Indústries Culturals
10:00-11:00 h Per què internacionalitzar-nos? Eduard Manresa. Consultor i professor d'Internacionalització i Màrqueting Firal
· Introducció
· Definicions d'internacionalització
· Motius per a la internacionalització de l'empresa
· Com s'inicia el procés d'internacionalització?
· Quins obstacles es poden trobar en la internacionalització?
· Etapes del procés d'internacionalització de l'empresa
11:00-11:30 h Experiències d'internacionalització
· Teresa Alfonso (Teddysound, consultora d'editors de música)
· Alberto Guijarro (director Primavera Sound i Sala Apolo)
11:30-12:00 h Pausa
12:00-14:00 h Taula rodona amb representants dels sectors de les arts escèniques i de
· Salvador González (The Pepper Pots)
· Fèlix Buget (Blanco y Negro)
· Pía Mazuela (Sol Picó Cia. de Dansa)
· Pilar Mir (Tricicle)
· Elisenda Solà-Niubó (Xirriquiteula Teatre)
Pausa dinar (lliure)
16.00-18:00 h Eines per a l'accés a festivals internacionals de teatre. David Berga, mànager teatre internacional.
· Optimitza els teus recursos i incrementa les possibilitats d'accedir a festivals internacionals de teatre.
· Coneix les dinàmiques, la geografia i les tipologies dels festivals.
· Millora la teva base de dades.
Dimarts 27 d'abril
09.30-10.30 h L'ICIC: plans i ajudes per a la internacionalització.
· Edgar Garcia. Director de l'Àrea de Desenvolupament Empresarial, ICIC
· Marisol López. Directora de l'Àrea de Promoció Internacional, ICIC
10:30-11:30 h El Màrqueting Firal: l'eina més completa per als mercats internacionals. Eduard Manresa. Consultor i professor d'Internacionalització i Màrqueting Firal
· La importància de les fires
· El màrqueting firal
· Les fires: l'eina de màrqueting més completa
· Tipus de fires
· Les fires: consells bàsics per a una participació rendible
· Què hauríem de fer abans de decidir-nos?
· Els objectius
· La internacionalització de les empreses: un objectiu, un repte
· Com seleccionar la fira adequada?
11:30-12:00 h Pausa
12:00-13:45 h El Màrqueting Firal: l'eina més completa per als mercats internacionals (continuació del bloc anterior). Eduard Manresa. Consultor i professor d'Internacionalització i Màrqueting Firal
· El pla de màrqueting prefira
· L'estand: la importància de l'estand
· El personal
· Què fer durant la fira?
· Què fer després de la fira?
· Avaluació final
· El ROO (retorn sobre objectius) i el ROI (retorn de la inversió)
· Nous conceptes de fires per al consumidor
· Avaluació final
Pausa dinar (lliure)
15.30-18.00 h Eines digitals per a
Es donarà resposta a quines són les principals i més efectives estratègies per augmentar els contactes comercials internacionals a través d'Internet. Amb la base d'un pla estratègic, s'analitzaran quines són les eines més adients per utilitzar en els països destí de les actuacions de l'empresa, així com aplicar-les, i mesurar el seu resultat
18.00-18.15 h Cloenda