Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Jornades Tècniques (Arts de carrer i Internacionalització) (II)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

La internacionalització en les arts de carrer. Eines digitals per internacionalitzar l'empresa

La internacionalització en les arts de carrer. Logística i metodologia en el procés d'internacionalització del producte

La internacionalització en les arts de carrer. Habilitats de presentació i comunicació

La internacionalització en les arts de carrer. Taula de casos de bones pràctiques en el procés d'internacionalització

INTERNACIONALITZACIÓ

JORNADA

Jornades Tècniques (Arts de carrer i Internacionalització) (II)

28 jun 2010 -   Museu i Centre d'Estudis de l'Esport Dr. Melcior Colet

 

Com a continuació a la jornada que va tenir lloc el mes de març passat, el Servei de Desenvolupament Empresarial i l'Àrea de Promoció Internacional de l'Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC), en col·laboració amb FiraTàrrega, organitzen una nova sessió de formació amb la finalitat d'impulsar, fomentar i desenvolupar el treball i la professionalització de les arts escèniques de carrer.


OBJECTIUS

 

La segona cita de les Jornades d'enguany se centrarà en com afrontar la internacionalització de les arts escèniques de carrer des de la perspectiva del destí final. D'una banda, quines són les gestions que caldrà realitzar i què cal preveure (abans, durant i després) de creuar una frontera; i de l'altra com presentar/vendre el producte tant en la distància curta (face to face) com amb la utilització d'Internet i les noves tecnologies (web 2.0, xarxes socials, etc.)
 

Jornades adreçades a empreses d'arts escèniques, companyies especialitzades en arts de carrer, companyies de circ, companyies de dansa, companyies de carrer/sala, professionals, distribuïdors, tècnics i gestors culturals. 



La internacionalització en les arts de carrer (2)

9:15 h - 9:30 h

Presentació sessió: Edgar Garcia, director de l'Àrea de Desenvolupament Empresarial de l'ICIC i Pau Llacuna, gerent de FiraTàrrega


9:30 h-11:30 h

Habilitats de presentació i negociació. A càrrec de Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses, professor de comunicació i consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
 

L’objectiu d’aquesta sessió és aconseguir desenvolupar presentacions que convencin i arribin a la gent i aprendre estratègies per connectar i negociar eficaçment amb els diferents interlocutors


a) Presentacions en públic

♦ Estructuració del missatge al voltant d'una idea principal.
♦ Mecanismes d'impacte per fer el missatge memorable.
♦ Elecció del llenguatge en funció dels interlocutors.
♦ Habilitats personals de comunicació: to de la veu i llenguatge no verbal.
♦ Formes de persuasió.

 

b)  Negociació

♦ Estils personals: com apropar-nos a diferents estils. Principis de negociació.

11:30 h-12:00 h Pausa cafè

12:00 h - 13:30 h

Logística i metodologia en el procés d’internacionalització del producte. A càrrec de Cristina Danón.  Llicenciada en Pedagogia.  Màster en Comerç Internacional  i diplomada en Màrqueting Electrònic. Sòcia consultora de l'empresa International Team Consulting, especialitzada en el suport a les empreses en la seva internacionalització.

1- La fiscalitat aplicable a la realització  d'un espectacle a l'estranger
 

♦ La fiscalitat directa
♦ La fiscalitat indirecta ( l'IVA)

2 - Els drets d'autor
 

3- Tràmits duaners
 

♦ El quadern ATA
♦ La factura proforma

4 - El transport del material
 

♦ Formes de transport: avantatges i inconvenients
♦ Documentació de transport
♦ Assegurances

5- La circulació dels artistes i dels tècnics a l'estranger
 

♦ Règim laboral
♦ Règim social
♦ Assegurances


13:30 h - 14:30 h
Taula de casos de bones pràctiques en el procés d'internacionalització, a càrrec de: 

♦ Teresa Gutiérrez de Sarruga
♦ Elena Blanco de Magnètica Management
♦ Adrian Schvarzstein de Circus Klezmer

Modera: Jordi Colominas, director de FiraTàrrega



14:30 h - 16:00 h Pausa dinar

16:00 h - 18:30 h

Eines digitals per internacionalitzar l’empresa. A càrrec de Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l'ITC. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional.

Des del punt de vista d'una empresa, el Web 2.0 comença a ser una eina molt útil per arribar a clients finals potencials d'altres països a cost comparatiu molt baix.

Facebook, Twitter, Linkedin ,MySpace, són conegudes a escala mundial, però si les nostres accions són internacionals hem de conèixer quines són les més importants en funció del país de destí i descobrir com podem fer-les servir per promocionar-nos.

En aquesta jornada s'explicarà què és, i com pot extreure l'empresa internacional el màxim profit al Web 2.0, amb exemples pràctics i casos reals d'empreses que han realitzat aquest tipus d'accions.


1. Què significa que hem d’estar preparats per al Web 2.0.?

2. Selecció de les eines 2.0. més adients en funció del país.

3. Definició del públic objectiu del país de destí i selecció de l’eina més adient per segmentació.

4. Opcions de promoció i publicitat que ofereixen les eines per països.

5. Control i seguiment de les accions per aconseguir trobar el retorn de la inversió. Casos pràctics per continents: Amèrica, Europa, Rússia i Àsia.
 

 


 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?