Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > L’ús de LinkedIn per internacionalitzar l’empresa

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació LinkedIn

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Per què LinkedIn?

DIGITAL MEDIA

SEMINARIS

L’ús de LinkedIn per internacionalitzar l’empresa

20 set 2012 09:00-14:00   UPF - Edifici ESCI-Born. Aula ETR

Moltes empreses culturals que fan accions internacionals ja estan presents en aquesta gran xarxa, però estan aprofitant-la al màxim? Com poden aconseguir nous partners, aprendre d’altres professionals del seu sector en altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?

 

En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s'establiran les bases per poder utilitzar LinkedIn de forma estratègica i efectiva a nivell internacional.

 

Metodologia
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

 

Sessió adreçada a:
Directors generals, responsables de departaments internacionals, export managers, area managers / comercials d’exportació i community managers de les empreses culturals.

 

Assignació de places disponibles per rigorós ordre d'inscripció. Una sola persona per empresa o entitat

 

Requisits mínims:
Per accedir al curs és necessari disposar del perfil creat o, si no, portar un petit currículum amb foto en format digital. Per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dipositiu WI-FI i cable d'alimentació

 

Programa:

 

1. Introducció a LinkedIn

  • Per què LinkedIn? Fets i xifres.
  • Fonaments de la llei dels sis graus i el networking.
  • Altres xarxes professionals B2B i la seva influència per països.
  • Establir els objectius. Què pot fer una empresa internacional amb LinkedIn?

 

2. Configuració i optimització de LinkedIn

  • Creació del perfil com a pedra angular de l’activitat d’acord amb els objectius.
  • Configuració del perfil al 100%.
  • Creació i optimització de la pàgina d’empresa.
  • Ús de les eines per a empreses.

 

3. Acció a LinkedIn

  • Estratègies de creixement i aprofitament d’una xarxa eficaç a escala internacional.
  • Ús dels grups de LinkedIn, maximitzar-ne el benefici.
  • Els comptes premium, característiques i usos.
  • LinkedIn Ads: configuració, acció i control.

 

4. Característiques avançades, trucs i consells

  • La integració de Twitter per maximitzar la participació.
  • La promoció del teu bloc amb Wordpress, integració.
  • L'ús del vídeo a LinkedIn.
  • Els usos i beneficis d’aplicacions LinkedIn.
  • L'ús de LinkedIn Mobile, LinkedIn Stats i LinkedIn Signal.
     

Ponent

Víctor de Francisco. Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i en Internet Management. Director de REEXPORTA Think About Export, SL.

És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet en més de trenta organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats, com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI).

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?