Moltes empreses culturals que fan accions internacionals ja estan presents en aquesta gran xarxa, però estan aprofitant-la al màxim? Com poden aconseguir nous partners, aprendre d’altres professionals del seu sector en altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s'establiran les bases per poder utilitzar LinkedIn de forma estratègica i efectiva a nivell internacional.
Metodologia
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Sessió adreçada a:
Directors generals, responsables de departaments internacionals, export managers, area managers / comercials d’exportació i community managers de les empreses culturals.
Assignació de places disponibles per rigorós ordre d'inscripció. Una sola persona per empresa o entitat
Requisits mínims:
Per accedir al curs és necessari disposar del perfil creat o, si no, portar un petit currículum amb foto en format digital. Per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dipositiu WI-FI i cable d'alimentació
Programa:
1. Introducció a LinkedIn
2. Configuració i optimització de LinkedIn
3. Acció a LinkedIn
4. Característiques avançades, trucs i consells
Ponent
Víctor de Francisco. Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i en Internet Management. Director de REEXPORTA Think About Export, SL.
És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet en més de trenta organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats, com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI).