Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > La gestió de les marques en les empreses culturals (maig)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessó

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

La gestió de les marques en les empreses culturals (maig)

28 mai 2013 09:00-14:00   Sala d'actes de l'Arts Santa Mònica

OBJECTIUS

 

Proporcionar els coneixements sobre com crear, com desenvolupar i com gestionar una marca en el context de les empreses culturals.


Adreçat a empreses i entitats de tots els sectors culturals i creatius, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i comunicació i als gerents.

 

ATENCiÓ: sessió participativa de 5 hores de durada on juntament amb els fonaments teòrics es duran a terme exercicis pràctics de gestió de marques. Sessió avançada que precisa haver fet el seminari anterior de màrqueting i comunicació.

 

Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.

 

PROGRAMA


Introducció: La marca com a element estratègic de l’empresa.

 

  • Com es crea, una marca?
  • Quins valors representa?
  • Quins tipus de marques podem crear i per què serveixen?
  • Com podem gestionar la vida d’una marca?
  • Quantes marques és raonable desenvolupar en una empresa?
  • Exemples pràctics: anàlisi de 10 marques del sector cultural.

 

PONENT

German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?