Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > La gestió de les marques en les empreses culturals

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

MATERIAL SESSIÓ

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

La gestió de les marques en les empreses culturals (part 1)

La gestió de les marques en les empreses culturals (part 2)

La gestió de les marques en les empreses culturals (part 3)

La gestió de les marques en les empreses culturals (part 4)

MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

SEMINARIS

La gestió de les marques en les empreses culturals

18 mar 2014 09:00-14:00   Sala d'actes de l'Arts Santa Mònica

OBJECTIUS

 

Proporcionar els coneixements sobre com crear, com desenvolupar i com gestionar una marca en el context de les empreses culturals.


Adreçat a empreses i entitats de tots els sectors culturals i creatius, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i comunicació i als gerents.

 

ATENCIÓ: sessió participativa de 5 hores de durada on juntament amb els fonaments teòrics es duran a terme exercicis pràctics de gestió de marques.

 

Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.

 

PROGRAMA


Introducció: La marca com a element estratègic de l’empresa.

 

  • Com es crea, una marca?
  • Quins valors representa?
  • Quins tipus de marques podem crear i per què serveixen?
  • Com podem gestionar la vida d’una marca?
  • Quantes marques és raonable desenvolupar en una empresa?
  • Exemples pràctics: anàlisi de 10 marques del sector cultural.

 

PONENT

German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?