SEMINARIS
La Negociació de Productes Culturals en l’Àmbit Internacional
6 mar 2013
10:00-14:00
Sala d'actes de l'Arts Santa Mònica

Objectius:
-
Comprendre la forma de fer més eficaç l'ús del temps disponible per a la preparació de la negociació.
-
Tenir els coneixements i eines necessàries per poder dur a terme negociacions competitives i col·laboratives.
-
Conèixer els beneficis de les tècniques de convenciment eficaces en les negociacions.
-
Tenir en compte els perfils culturals dels negociadors.
Sessió adreçada a empreses culturals i creatives que s'inicien o que ja s’han iniciat en el procés de la internacionalització.
Punts principals del Programa
-
La comunicació efectiva i el diàleg de la negociació.
-
La reunió de negociació.
-
Comprendre els estils propis de negociació.
-
Els acords amb beneficis per a totes les parts.
-
El Mapna, ZR i ZAP (opcions i "preu amagat").
-
Les característiques del negociador hàbil.
-
Prendre decisions en les negociacions i tancar els acords.
-
La Competència Cultural: una competència fonamental per al negociador internacional.
-
La consciència sobre la pròpia cultura en el moment de negociar.
Ponent
Núria Bages: Llicenciada, màster i doctora en psicologia (Universitats de Gran Bretanya, Veneçuela i Holanda). Consultora Sènior a Synergy Network. Especialista en temes de comunicació interpersonal i d’equips. Àmplia experiència com a docent de col·lectius professionals i universitaris de diversos sectors.
