Ponents:
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
Dia 1
Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.
1. Definicions
2. Elements del Màrqueting Mix
3. Definició de mercat i segmentació.
4. Posicionament
5. Investigació de mercats
6. Producte: Conceptes i Cicle de Vida
7. Preu: Estratègies
8. Distribució: Definicions
9. Comunicació: Principis bàsics
10. Principals lleis del Màrqueting
Dia 2
Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació, descriu el procés d’elaboració d’una campanya des del briefing a la producció, i dóna nocions bàsiques sobre planificació de mitjans i investigació.
1. Definicions
2. Objectius de la comunicació: canvis de comportament i canvis d’actitud
3. Disciplines de la comunicació
1. Comunicació ATL
2. Comunicació BTL
3. Off Line
4. On Line
4. La comunicació comercial avui.
5. El procés de Comunicació: del briefing a la producció.
6. Mitjans
1. Definicions
2. Estratègies de mitjans
|