Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > MÓrketing i Comunicaciˇ

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
M└RQUETING I COMUNICACIË

TALLER

MÓrketing i Comunicaciˇ

17 nov 2009 -   IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Puig i Cadafalch

 

 

Taller: Estratègies de màrqueting
i comunicació per al sector cultural

 
 

Objectius de la sessió


 

Aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació comercial, aplicats al món de la indústria cultural i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar plans de màrqueting i comunicació en aquest àmbit.
 
Sessió adreçada a les empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als professionals responsables de les àrees de màrqueting i comunicació. 
 

Format de les sessions


 

Sessions participatives de 4 hores, on juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples del món cultural i es plantejaran casos pràctics que caldrà resoldre per part dels participants.
 
20 places disponibles per ordre d’inscripció. Una sola persona per empresa o entitat.
 
 

 

 
 

Ponents:


German Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

Ferran Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.

 

 

Dia 1


Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.

 

1. Definicions
2. Elements del Màrqueting Mix
3. Definició de mercat i segmentació.
4. Posicionament
5. Investigació de mercats
6. Producte: Conceptes i Cicle de Vida
7. Preu: Estratègies
8. Distribució: Definicions
9. Comunicació: Principis bàsics
10. Principals lleis del Màrqueting

 

 

Dia 2


Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació, descriu el procés d’elaboració d’una campanya des del briefing a la producció, i dóna nocions bàsiques sobre planificació de mitjans i investigació.

 

1. Definicions
2. Objectius de la comunicació: canvis de comportament i canvis d’actitud
3. Disciplines de la comunicació
     1. Comunicació ATL
     2. Comunicació BTL
     3. Off Line
     4. On Line
4. La comunicació comercial avui.
5. El procés de Comunicació: del briefing a la producció.
6. Mitjans
     1. Definicions
     2. Estratègies de mitjans

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?