El Departament de Cultura, mitjançant l'SDE, col·labora a les jornades professionals* que organitza la 18a Fira Mediterrània de Manresa, amb una proposta in/formativa que planteja els nous reptes del màrqueting en l'estratègia de públics.
La gestió de públics suposa un repte constant. Indiferentment del sector (públic o privat), és imprescindible planificar, situar i conèixer la posició que ocupem dins el mercat i saber on volem estar tenint presents les nostres limitacions. Des de l’àmbit professional ja fa un temps que es vincula de forma contundent el màrqueting i la cultura. Aquest context flexibilitza el procés i l’aplicació del màrqueting anant més enllà de les teories tradicionals. S’han desenvolupat estratègies pròpies degut a les necessitats del sector i s’han creat noves fórmules de relació i comunicació, essent justament la comunicació la responsable dels vincles entre els públics i els equipaments i/o col·lectius artístics.
*Consulta el programa complet de les jornades professionals aquí
Marketing relacional a través del Ticketing/CRM i la xarxa 2.0
Explicació de les estratègies de gestió de públics del Teatre Lliure en l’entorn digital
Ponent
David Vericat. Director de Comunicació del Teatre Lliure de Barcelona (Catalunya)
|
En col·laboració amb