Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Màrqueting cultural. Relacionar-se amb els públics

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Màrqueting cultural. Relacionar-se amb els públics

MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

SEMINARIS

Màrqueting cultural. Relacionar-se amb els públics

16 oct 2015 12:00-13:00   Àrea Jornades Llotja Professional. Museu de la Tècnica de Manresa

El Departament de Cultura, mitjançant l'SDE, col·labora a les jornades professionals* que organitza la 18a Fira Mediterrània de Manresa, amb una proposta in/formativa que planteja els nous reptes del màrqueting en l'estratègia de públics.

 

La gestió de públics suposa un repte constant. Indiferentment del sector (públic o privat), és imprescindible planificar, situar i conèixer la posició que ocupem dins el mercat i saber on volem estar tenint presents les nostres limitacions. Des de l’àmbit professional ja fa un temps que es vincula de forma contundent el màrqueting i la cultura. Aquest context flexibilitza el procés i l’aplicació del màrqueting anant més enllà de les teories tradicionals. S’han desenvolupat estratègies pròpies degut a les necessitats del sector i s’han creat noves fórmules de relació i comunicació, essent justament la comunicació la responsable dels vincles entre els públics i els equipaments i/o col·lectius artístics.

 

*Consulta el programa complet de les jornades  professionals aquí

 

Marketing relacional a través del Ticketing/CRM i la xarxa 2.0

Explicació de les estratègies de gestió de públics del Teatre Lliure en l’entorn digital

 

Ponent

David Vericat. Director de Comunicació del Teatre Lliure de Barcelona (Catalunya)  

 

 

 

 

 

 

 

En col·laboració amb

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?