Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > MÓrqueting i Comunicaciˇ (Lleida)

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
M└RQUETING I COMUNICACIË

TALLER

MÓrqueting i Comunicaciˇ (Lleida)

27 mai 2009 -   Arxiu Hist˛ric de Lleida

 

 

Ponents:


German Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

 

Ferran Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació, és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.

 

Bloc 1


Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.

1. Definicions
2. Elements del màrqueting mix
3. Definició de mercat i segmentació
4. Posicionament
5. Investigació de mercats
6. Producte: conceptes i cicle de vida
7. Preu: estratègies
8. Distribució: definicions
9. Comunicació: principis bàsics
10. Principals lleis del màrqueting

 

Bloc 2


Comunicació comercial. La sessió explora les diverses disciplines de la comunicació, descriu el procés d’elaboració d’una campanya des del brífing a la producció, i dóna nocions bàsiques sobre planificació de mitjans i investigació.

1. Definicions
2. Objectius de la comunicació: canvis de comportament i canvis d’actitud
3. Disciplines de la comunicació
     1. Comunicació ATL
     2. Comunicació BTL
     3. Off Line
     4. On Line
4. La comunicació comercial avui
5. El procés de comunicació: del brífing a la producció
6. Mitjans
     1. Definicions
     2. Estratègies de mitjans

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?