MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
Ponents:
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació, és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
Bloc 1
Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.
1. Definicions
2. Elements del màrqueting mix
3. Definició de mercat i segmentació
4. Posicionament
5. Investigació de mercats
6. Producte: conceptes i cicle de vida
7. Preu: estratègies
8. Distribució: definicions
9. Comunicació: principis bàsics
10. Principals lleis del màrqueting
Bloc 2
Comunicació comercial. La sessió explora les diverses disciplines de la comunicació, descriu el procés d’elaboració d’una campanya des del brífing a la producció, i dóna nocions bàsiques sobre planificació de mitjans i investigació.
1. Definicions
2. Objectius de la comunicació: canvis de comportament i canvis d’actitud
3. Disciplines de la comunicació
1. Comunicació ATL
2. Comunicació BTL
3. Off Line
4. On Line
4. La comunicació comercial avui
5. El procés de comunicació: del brífing a la producció
6. Mitjans
1. Definicions
2. Estratègies de mitjans