TALLER
Màrqueting per a dispositius mòbils
4 jun 2013
10:00-14:00
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula ETR.
Objectius:
Aconseguir que l’alumne conegui de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació.
Taller adreçat a:
Responsables de màrqueting d’empreses culturals i també a la gerència que vulgui conèixer les noves tendències en comunicació i les possibilitats del màrqueting per a dispositius mòbils per a la seva empresa.
Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d'alimentació.
Aforament limitat. 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles per ordre d'inscripció.
PROGRAMA
-
Com s’està desenvolupant el màrqueting per a dispositius mòbils: analitzarem l’estat actual de la implantació d’aquest tipus de tecnologia i la seva evolució.
-
Quins tipus d’aplicacions hi ha al mercat: veurem diferents nivells d’integració amb el nostre lloc web.
-
Com podem controlar el màrqueting mòbil des del nostre Google Analytics: explicarem les noves funcionalitats de Google Analytics que permeten controlar els usuaris que naveguen pel nostre lloc web des de dispositius mòbils.
-
Com cal adaptar un lloc web perquè es vegi bé a través del mòbil: recollirem els diversos tipus d’adaptació i els diferents costos que poden tenir.
-
Com funciona la publicitat als mòbils: comentarem les xarxes a través de les quals podem contractar aquest tipus de publicitat i quan és convenient fer-ho.
-
La connexió entre el mòbil i el carrer: coneixerem què són, com funcionen i com podem crear codis bidimensionals per facilitar la informació o per connectar elements del carrer amb el nostre lloc web.
-
La realitat augmentada:què és, com funciona i com la podríem aplicar. Veurem també com estan evolucionant els dispositius mòbils.
-
La tecnologia de comunicació de camp proper (NFC):sabrem per a què serveix.
Montserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en d'altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l'estratègia en eBusiness (negoci electrònic), la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.