Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > MÓrqueting per a dispositius m˛bils

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessiˇ

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

MÓrqueting per a dispositius m˛bils

4 jun 2013 10:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula ETR.

 

Objectius:

Aconseguir que l’alumne conegui de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació.

 

Taller adreçat a:

Responsables de màrqueting d’empreses culturals i també a la gerència que vulgui conèixer les noves tendències en comunicació i les possibilitats del màrqueting per a dispositius mòbils per a la seva empresa.

 

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d'alimentació.

 

Aforament limitat. 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles per ordre d'inscripció.

 

PROGRAMA

 

  • Com s’està desenvolupant el màrqueting per a dispositius mòbils: analitzarem l’estat actual de la implantació d’aquest tipus de tecnologia i la seva evolució.
  • Quins tipus d’aplicacions hi ha al mercat: veurem diferents nivells d’integració amb el nostre lloc web.
  • Com podem controlar el màrqueting mòbil des del nostre Google Analytics: explicarem les noves funcionalitats de Google Analytics que permeten controlar els usuaris que naveguen pel nostre lloc web des de dispositius mòbils.
  • Com cal adaptar un lloc web perquè es vegi bé a través del mòbil: recollirem els diversos tipus d’adaptació i els diferents costos que poden tenir.
  • Com funciona la publicitat als mòbils: comentarem les xarxes a través de les quals podem contractar aquest tipus de publicitat i quan és convenient fer-ho.
  • La connexió entre el mòbil i el carrer: coneixerem què són, com funcionen i com podem crear codis bidimensionals per facilitar la informació o per connectar elements del carrer amb el nostre lloc web.
  • La realitat augmentada:què és, com funciona i com la podríem aplicar. Veurem també com estan evolucionant els dispositius mòbils.
  • La tecnologia de comunicació de camp proper (NFC):sabrem per a què serveix.

 

Montserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en d'altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l'estratègia en eBusiness (negoci electrònic), la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?