Objectiu: El MIDEM de Cannes és una de les cites imprescindibles del calendari internacional de fires dedicades a la música. De la mà d’un dels seus directius, coneixerem de primera mà les darreres novetats d’un mercat que vol tenir més incidència en el mercat de la música en viu.
Sessió adreçada a: empreses i professionals del sector de la música.
Programa:
10h.-12h.: MIDEM 2014. Noves oportunitats per a la indústria musical.
Per Christophe Chiappa, director de vendes internacionals de MIDEM.
Ponència en anglès. (no hi haurà servei de traducció simultània)
Breu biografia:
1988-1999 es va dedicar a la música de forma professional , amb dos àlbums i diversos singles editats.
1993-1996 va exercir com a director d’importacions per a diverses botigues independents de discos.
1996-2001 era el responsable de publicitat per a Billboard, Music & Media i diverses publicacions professionals franceses.
Des del 2001 és el director de vendes internacionals de MIDEM.
1. El MIDEM en xifres: professionals acreditats, països presents, impacte global
2. El recinte expositiu: oportunitats de networking
3. Oportunitats per als artistes
4. Oportunitats per als estudiants
5. Novetats de l’edició 2014
6. El programa de concerts
7. El programa de conferències
8. Torn de preguntes
12h.-13h.: Com obtenir la màxima rendibilitat d’una fira del sector cultural, consells pràctics
Per Xavier Cester, tècnic de l’Àrea de Mercats, ICEC (Departament de Cultura)