Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Mòdul de professionalització de la dansa i les arts del moviment | ESTRATÈGIES DE COMUNICACIÓ PER A PROFESSIONALS DE LA DANSA
GESTIÓ EMPRESARIAL
SESSIÓ:

Mòdul de professionalització de la dansa i les arts del moviment | ESTRATÈGIES DE COMUNICACIÓ PER A PROFESSIONALS DE LA DANSA

31 mai 10:00-12:30   EN LINIA   oberta

L'ICEC, mitjançant l'SDE, amb la col·laboració de l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APdC) i l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya (ACPDC) organitza un mòdul formatiu de professionalització del sector de la dansa i les arts del moviment, que s'emmarca dins el II Pla d’impuls de la dansa de Catalunya 2023-2026.

 

 

El programa, que inclou 6 formacions entre els mesos d’abril i juny, s’inscriu en el Programa de suport a la formació, una de les 9 mesures del pla d’impuls per facilitar el desenvolupament i capacitació dels professionals de la dansa.

 

 

 

  • 3 de maig | Pressupost de producció, finançament i sinergies en projectes de dansa (Marta Riera Pi)
  • 17 de maig | Introducció a la distribució de projectes de dansa: estratègies i mercats (Iva Horvat)
  • 31 de maig | Estratègies de comunicació per a professionals de la dansa: l'art de fer-se visible i donar-se a conèixer (Judit Cabana i Laura Rigal)
  • 14 de juny | Comunicació digital en l’àmbit cultural: estratègies i eines (Montserrat Peñarroya)
  • 28 de juny |  Intel·ligència Artificial en la gestió i comunicació de projectes culturals (Andrea Garcia)
  • 5 de juliol | Contractació laboral en el sector de la dansa (Andrea Leunda)

 

 

 

 

Estratègies de comunicació per a professionals de la dansa

 

 

La sessió planteja l’anàlisi de dos aspectes clau per aconseguir una bona comunicació. Aquests aspectes són: estratègies de comunicació i pla de comunicació.
Es treballarà sobre les habilitats i estratègies de comunicació necessàries per promoure i donar a conèixer un projecte artístic de manera efectiva i impactant.
Es proporcionaran coneixements per desenvolupar un pla de comunicació integral que permeti identificar els públics objectiu, transmetre els missatges clau de manera coherent i seleccionar els canals de difusió més adequats per arribar a l’audiència desitjada.

 

PROGRAMA

 

  • Les bases de la comunicació: posicionament, imatge i relat de marca.
  • Els públics de la cultura: com són? Com consumeixen? Com hi arribem?
  • El pla de comunicació: definició d’objectius, identificació de públics, definició de missatges, selecció de canals i portaveus, gabinet de premsa i pla d’accions.
  • Tendències i innovació en comunicació
 

Formadores

 

 

                                                                          

Judit Cabana

Directora d’Arts & Lifestylea BothPeople& Comms, una agència i consultoria especialitzada en comunicació cultural fundada fa vint-i-quatreanys. Especialista en comunicació estratègica i relacions públiques. Experta en marca i reputació amb més de vuitanys d’experiència en comunicació cultural, gestiódel disseny i execució d’estratègies de comunicació, campanyes, captació i gestió de públics, definició del relat i proposta de valor, formacions de portaveus, plans de patrocini i comunicació de crisi.

 

 

 

 

 

Laura Rigal

Directora de comptes en el departament Arts & Lifestylea BothPeople& Comms. Especialista en comunicació cultural. Graduada en Comunicació i Indústries Culturals,màster en Construcció i Representació d’Identitats Culturals per la Universitat de Barcelonai amb estudis en Història de l’Art. Té més de sisanys d’experiència en el sector cultural,tant en creació i execució de projectes culturals com en relacions públiques i relacionsambelsmitjans de comunicaci

 

 

 

 

Un projecte de

 

 

Amb la col·laboració de

 

 

 

 

SESSIÓ

Mòdul de professionalització de la dansa i les arts del moviment | ESTRATÈGIES DE COMUNICACIÓ PER A PROFESSIONALS DE LA DANSA


Aquesta formació ofereix eines per desenvolupar estratègies i habilitats de comunicació a professionals de la dansa, així com per dissenyar un pla integral de comunicació.

HORARI

31-05-2024. 10:00h-12:30 hores

ESPAI

EN LINIA
Fes clic per inscriure't a l'activitat



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?