L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), organitza un mòdul sobre noves narratives que vol oferir diferents dinàmiques de promoció i innovació per a les empreses culturals. El mòdul s’articula en tres sessions autònomes al voltant del relat de marca o storytelling, el contingut transmèdia i la gamificació, respectivament.
TALLER DE CONTINGUT TRANSMÈDIA
De l’storytelling a l’storydoing per activar els nostres públics i canals de comunicació
El relat de marca o storytelling és un concepte de moda, però perquè tingui èxit requereix una estratègia i un pla d’activació que sigui coherent per connectar amb els nostres públics. En aquest taller treballarem de manera pràctica eines i conceptes per poder activar estratègies que ens permetin ser rellevants, transversals i eficaços en les nostres accions de comunicació. Veurem, també, casos pràctics que ens permetran entendre els beneficis d’aplicar una visió transmèdia a la nostra comunicació i màrqueting.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: dimecres 17/02 a les 10.00 h (Aforament limitat a 25 participants. Només una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d'empreses i de professionals del sector cultural privat) |
CONTINGUT
|
Robert Hernández
Professor de Complot Escuela de Creatividad. Tinc el rol d’Strategic Planning Director a Arena Media on em dedico a connectar marques amb persones a través d’històries. Crec que les marques tenen la responsabilitat de generar un impacte positiu a la societat. Procuro parlar de “persones” i no de “target o consumidor”, i de tractar-les amb la major honestedat possible. Admiro les marques que tenen la voluntat de millorar el món que s’han trobat i tinc referents com el New York Times, Patagonia, TOM’s, el FCBarcelona o Tony's Chocolonely. Compagino la meva professió amb la docència a universitats, escoles de negoci, de creativitat i de disseny perquè em permeten estar en contacte amb altres generacions, més enllà del sector publicitari, i que m’ajuden a entendre el que les persones volem, el que realment ens importa. En definitiva, em prenc la vida com un aprenentatge constant i visc en la recerca de nous estímuls.
|