Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Presentacions d'impacte en streaming a les arts escèniques

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

ClickSound Recursos
Cristina Salvador / Judit Cabana Presentació
Ferran RC Presentació

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

SESSIÓ

Presentacions d'impacte en streaming a les arts escèniques

13 jul 2020, 14 jul 2020 10:00-13:30   FORMACIÓ EN LÍNIA

Des de l'SDE, en col·laboració amb l'Àrea de Mercats de l'CEC (Catalan Arts) i FiraTàrrega, us proposem dues jornades formatives adreçades al sector de les arts escèniques.

 

Les sessions tenen com a finalitat posar a l'abast de companyies, artistes i professionals (especialment a aquells que participaran a l’edició especial de La Llotja en Línia de FiraTàrrega 2020eines i recursos que els permetin millorar les presentacions de les seves propostes artístiques en un entorn digital no presencial, i alhora entendre, adaptar i millorar el discurs comunicatiu a la nova normalitat.

 

La proposta s’estructura en dos blocs de continguts que es faran (en línia) en dos dies consecutius: d'una banda la part més tècnica i, de l'altra, la part de comunicació i de projecte.

 

Dilluns 13 de juliol 

 

10.00 - 13.30 h    El vídeo en temps d’streaming

La reproducció de vídeo en continu ha augmentat exponencialment; tant en l’àmbit domèstic, educatiu com professional. La comunicació per vídeo ha passat a ser una necessitat gairebé essencial, voluntària o imposada. 

 

La sessió pretén acostar qualsevol professional de les arts escèniques, sigui quina sigui la seva disciplina, a les nocions bàsiques per crear i transmetre presentacions en vídeo tenint en compte la nova realitat audiovisual i prioritzant l’enginy per sobre de la tècnica o dels coneixements audiovisuals prèviament adquirits.

 

  • Vídeo: enregistrament amb mòbil / càmera web / DSLR / Videocàmera. Velocitat d’obturació, diafragma, ISO, resolució.
  • Àudio: intern (dispositiu) / extern (micròfon lavaliers / micròfon de veu) XLR - Jack - USB
  • Maquinari: processador / RAM / targeta gràfica / disc Dur. Aspectes bàsics.
  • Programari: programari a l’abast. Plataformes. Cerca de recursos.
  • L’espai d’enregistrament: il·luminació / acústica / elements
  • Accessoris: trípode, llums, teleprompter (teleapuntador), mixer (mesclador)

 

Sessió de 3 hores de formació i 30 minuts de preguntes, amb una pausa de 15 minuts

 

Els requisits mínims recomanables per a la sessió són els següents: disposar d’un ordinador, un dispositiu de captura de vídeo (sigui mòbil, càmera web, DSLR o videocàmera) i connexió a internet.

Rubén Ginestós, director creatiu de Clicksound

 

Dimarts 14 de juliol 

 10.00 - 11.30 h.    La comunicació en temps de post-COVID-19

Què ha canviat en la nostra manera de comunicar-nos? Quina és la comunicació més eficient en la nova normalitat 

 

  • Com es pot ser notícia als mitjans de comunicació en la nova normalitat (per a molts encara en línia).

  • Com podem mantenir el contacte amb els nostres públics i enfortir la comunitat.

  • Noves estratègies en comunicació cultural.

  • Com podem gestionar els equips en l'online i l'offline

  • Com podem enfortir la comunicació empàtica i assumir la vulnerabilitat

 

Sessió d'1 hora de formació i 30 minuts de preguntes

Cristina Salvador, directora de l'agència de comunicació Both

 

11.40 - 13.10 h.      Presentacions d’impacte

Qui soc, què faig, per què et pot interessar el meu projecte/espectacle

 

  • Missatge: presència d’un missatge únic i clar, amb informació ben estructurada i que aconsegueixi transmetre una idea central.
  • Creativitat: els recursos i mecanismes utilitzats per fer que el missatge sigui interessant i notable.
  • Ús del llenguatge: el llenguatge utilitzat en relació amb l’audiència a qui s’adreça la presentació.
  • Habilitats escèniques: la posada en escena des d’una pantalla (veu, gesticulació, domini escènic, recursos,...)
  • Persuasió: l’impacte global de la presentació.

 

Sessió d'1 hora de formació i 30 minuts de preguntes.

Ferran Ramon Cortès. Director de l’Institut 5 Fars: www.5fars.com. Cocreador del model Bridge. Soci fundador de l’Instituto de Comunicación

 

En col·laboració amb:

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?