OBJECTIUS.
Aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació aplicats al món de les empreses culturals, i proporcionar les eines bàsiques perquè cada empresa pugui desenvolupar el seu propi pla de màrqueting i comunicació.
En aquest curs s'engloben i concentren els continguts dels tallers: d'Estratègies de comunicació i de Com fer un pla de màrqueting programats amb anterioritat.
Adreçat a empreses i entitats de tots els sectors culturals i creatius, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i comunicació i als gerents.
Sessió participativa de 5 hores de durada en què juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples reals de les empreses participants.
Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.
PROGRAMA
Introducció: El màrqueting a les empreses culturals
PONENT
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.