L'excés d'informació que genera Internet, suposa per a l'empresa, un esforç addicional en temps i capacitat per reconèixer i capturar la "informació bona" del seu sector, i transformar-la en coneixement i avantatge respecte a la seva competència.
Conèixer les últimes tècniques i tecnologies d'intel·ligència tecnològica, permet controlar millor el flux de la informació a Internet, i fins i tot automatitzar-lo.
OBJECTIUS:
SESSIÓ ADREÇADA A:
Si esteu implicats en la comercialització d'una empresa cultural, no importa la seva mida, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques de control d'informació competitiva a Internet.
Atenció: per poder assistir al taller és imprescindible portar l'ordinador portàtil o tauleta amb dispositiu WI-FI i cable d'alimentació
PROGRAMA:
1) Per poder controlar la informació, primer hem de trobar-la. Metodologia de recerca d'informació estratègica a Internet.
2) Creació, configuració i aplicació d'un panell de control automatitzat d'informació
METODOLOGIA:
PONENT:
Víctor de Francisco. Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat Management Internacional. Master en Finances, i Master en Internet Management pel Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de Comerç Internacional, i Màrqueting Internacional, relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com les Cambres de Comerç, patronals, i universitats com la Universitat de Barcelona (UB), o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). Actualment és el director del Master en Marketing Digital Internacional (MDI) de la Pompeu Fabra, Escola de Comerç Internacional (ESCI).