Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Seminari sobre màrqueting online del llibre

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
COL·LABORACIONS EXTERNES

SEMINARIS

Seminari sobre màrqueting online del llibre

28 des 2008 09:30-18:00   Auditori Winterthur

 

 

 

DIA: 28 de desembre (dijous)

HORA: 09:30 hores

LLOC: Auditori Winterthur (Carrer Deu i Mata, 111. Porta giratòria. Sala 1)

PONENT: Javier Celaya


Editor de Dosdoce.com. Amb una àmplia formació en l’aplicació de les noves tecnologies en la
comunicació cultural, adquirida a Espanya i EE.UU., ha col·laborat en projectes de comunicació
cultural i formació en entitats com la Fundación Germán Sánchez Ruipérez, Alfaguara, BBK,
Fundación Barcelona Digital, Fundación Coso, Grupo BPMO, ...


OBJECTIUS DEL SEMINARI


• Rebre coneixements teòrics per a treballar amb comoditat amb els nous conceptes i models
del màrqueting online per a promocionar el llibre.
• Conèixer les eines pràctiques per a avaluar l’eficàcia i rendibilitat de la utilització de les
noves tecnologies en l’estratègia de màrqueting online del llibre.
• Analitzar la transformació dels mitjans de comunicació i dels hàbits de lectura i compra de
llibres per part dels lectors.
• Determinar el nivell d’influència dels mitjans digitals en el procés de recomanació i compra
d’un llibre entre lectors.
• Conèixer els elements claus d’una estratègia de màrqueting online per a promocionar amb
eficàcia un llibre a la xarxa.


P R O G R A M A


09:30 h. Benvinguda i introducció


09:45 h. • Anàlisi del model actual de màrqueting del llibre.
• La transformació dels mitjans de comunicació.


11:30 h. Pausa-cafè


11:30 h. • Tendències del màrqueting online: les noves webs semàntiques.
• Aspectes clau de les futures webs de les editorials.
• Incorporació de DILVE en l’estratègia de màrqueting online.


13:00 h. Final sessió matí


15:00 h. • La importància de les sales de premsa virtuals en l’estratègia de màrqueting
online.
• El paper dels cercadors (Google, Yahoo, Microsoft, etc.) en les estratègies de
màrqueting online per a fomentar la recomanació i compra d’un llibre.


16:30 h. Pausa


16:45 h. • Anàlisi del perfil dels periodistes dels nous mitjans digitals.
• Com determinar el nivell d’influència d’un mitjà digital.
• Recomanacions.


18:00 h. Cloenda

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?