Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > Seminari sobre mÓrqueting online del llibre

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
COLĚLABORACIONS EXTERNES

SEMINARIS

Seminari sobre mÓrqueting online del llibre

28 des 2008 09:30-18:00   Auditori Winterthur

 

 

 

DIA: 28 de desembre (dijous)

HORA: 09:30 hores

LLOC: Auditori Winterthur (Carrer Deu i Mata, 111. Porta giratòria. Sala 1)

PONENT: Javier Celaya


Editor de Dosdoce.com. Amb una àmplia formació en l’aplicació de les noves tecnologies en la
comunicació cultural, adquirida a Espanya i EE.UU., ha col·laborat en projectes de comunicació
cultural i formació en entitats com la Fundación Germán Sánchez Ruipérez, Alfaguara, BBK,
Fundación Barcelona Digital, Fundación Coso, Grupo BPMO, ...


OBJECTIUS DEL SEMINARI


• Rebre coneixements teòrics per a treballar amb comoditat amb els nous conceptes i models
del màrqueting online per a promocionar el llibre.
• Conèixer les eines pràctiques per a avaluar l’eficàcia i rendibilitat de la utilització de les
noves tecnologies en l’estratègia de màrqueting online del llibre.
• Analitzar la transformació dels mitjans de comunicació i dels hàbits de lectura i compra de
llibres per part dels lectors.
• Determinar el nivell d’influència dels mitjans digitals en el procés de recomanació i compra
d’un llibre entre lectors.
• Conèixer els elements claus d’una estratègia de màrqueting online per a promocionar amb
eficàcia un llibre a la xarxa.


P R O G R A M A


09:30 h. Benvinguda i introducció


09:45 h. • Anàlisi del model actual de màrqueting del llibre.
• La transformació dels mitjans de comunicació.


11:30 h. Pausa-cafè


11:30 h. • Tendències del màrqueting online: les noves webs semàntiques.
• Aspectes clau de les futures webs de les editorials.
• Incorporació de DILVE en l’estratègia de màrqueting online.


13:00 h. Final sessió matí


15:00 h. • La importància de les sales de premsa virtuals en l’estratègia de màrqueting
online.
• El paper dels cercadors (Google, Yahoo, Microsoft, etc.) en les estratègies de
màrqueting online per a fomentar la recomanació i compra d’un llibre.


16:30 h. Pausa


16:45 h. • Anàlisi del perfil dels periodistes dels nous mitjans digitals.
• Com determinar el nivell d’influència d’un mitjà digital.
• Recomanacions.


18:00 h. Cloenda

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?