MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
DIA: 18 de desembre (dimarts)
HORA: 09.00 hores
LLOC: Hotel Rallye (Travessera de les Corts, 150. Aula Magna)
PONENT: Javier Celaya
Editor de Dosdoce.com., és llicenciat en Direcció d’Empreses pel Boston Collegue i Màster en
Relacions Internacionals per la Columbia University. Amb una àmplia formació en l’aplicació de
les noves tecnologies en la comunicació cultural, adquirida a Espanya i EE.UU., ha col·laborat
en projectes de comunicació cultural i formació en entitats com la Fundación Germán Sánchez
Ruipérez, Alfaguara, BBK, Fundación Barcelona Digital, Fundación Coso, Grupo BPMO. En els
darrers anys ha publicat diversos llibres i estudis sobre l’ús de les noves tecnologies en
l’estratègia de comunicació i màrqueting.
OBJECTIUS DEL SEMINARI
• Rebre coneixements teòrics per a treballar amb comoditat amb els nous conceptes i models
del màrqueting online per a promocionar el llibre.
• Entendre les implicacions del fenomen Web 2.0 per determinar el paper que podria tenir en
l’estratègia de màrqueting del llibre i en les relacions amb els mitjans de comunicació.
• Conèixer les eines pràctiques per a avaluar l’eficàcia i rendibilitat de la utilització de les
noves tecnologies en l’estratègia de màrqueting online del llibre.
• Analitzar la transformació dels mitjans de comunicació i dels hàbits de lectura i compra de
llibres per part dels lectors.
• Determinar el nivell d’influència dels mitjans digitals en el procés de recomanació i compra
d’un llibre entre lectors.
P R O G R A M A
09.00 h. Benvinguda
09.05 h. • Web 2.0 màrqueting o realitat
• Anàlisi del model actual de màrqueting del llibre.
• La transformació dels mitjans de comunicació.
11.00 h. Pausa-cafè
11.30 h. • Un nou model de comunicació: escoltar i conversar
• El repte de les editorials: obtenir una major visibilitat amb la xarxa
• Aspectes claus de les futures webs de les editorials
13.30 h. Final sessió matí
15.30 h. • Anàlisi del perfil dels periodistes dels nous mitjans digitals.
• Com determinar el nivell d’influència d’un mitjà digital.
• Recomanacions i passos a seguir.
17:30 h. Cloenda