Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Seminari sobre màrqueting online del llibre

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
COL·LABORACIONS EXTERNES

SEMINARIS

Seminari sobre màrqueting online del llibre

18 des 2008 09:00-17:30   Hotel Rallye

 

 

 

 


DIA: 18 de desembre (dimarts)

HORA: 09.00 hores

LLOC: Hotel Rallye (Travessera de les Corts, 150. Aula Magna)

PONENT: Javier Celaya


Editor de Dosdoce.com., és llicenciat en Direcció d’Empreses pel Boston Collegue i Màster en
Relacions Internacionals per la Columbia University. Amb una àmplia formació en l’aplicació de
les noves tecnologies en la comunicació cultural, adquirida a Espanya i EE.UU., ha col·laborat
en projectes de comunicació cultural i formació en entitats com la Fundación Germán Sánchez
Ruipérez, Alfaguara, BBK, Fundación Barcelona Digital, Fundación Coso, Grupo BPMO. En els
darrers anys ha publicat diversos llibres i estudis sobre l’ús de les noves tecnologies en
l’estratègia de comunicació i màrqueting.


OBJECTIUS DEL SEMINARI


• Rebre coneixements teòrics per a treballar amb comoditat amb els nous conceptes i models
del màrqueting online per a promocionar el llibre.
• Entendre les implicacions del fenomen Web 2.0 per determinar el paper que podria tenir en
l’estratègia de màrqueting del llibre i en les relacions amb els mitjans de comunicació.
• Conèixer les eines pràctiques per a avaluar l’eficàcia i rendibilitat de la utilització de les
noves tecnologies en l’estratègia de màrqueting online del llibre.
• Analitzar la transformació dels mitjans de comunicació i dels hàbits de lectura i compra de
llibres per part dels lectors.
• Determinar el nivell d’influència dels mitjans digitals en el procés de recomanació i compra
d’un llibre entre lectors.


P R O G R A M A


09.00 h. Benvinguda


09.05 h. • Web 2.0 màrqueting o realitat
• Anàlisi del model actual de màrqueting del llibre.
• La transformació dels mitjans de comunicació.


11.00 h. Pausa-cafè


11.30 h. • Un nou model de comunicació: escoltar i conversar
• El repte de les editorials: obtenir una major visibilitat amb la xarxa
• Aspectes claus de les futures webs de les editorials


13.30 h. Final sessió matí


15.30 h. • Anàlisi del perfil dels periodistes dels nous mitjans digitals.
• Com determinar el nivell d’influència d’un mitjà digital.
• Recomanacions i passos a seguir.


17:30 h. Cloenda

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?