Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Social ads: publicitat a Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Social ads: publicitat a Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn

18 mai 10:00-13:00   EN LÍNIA   oberta

 

Eines i estratègies per dissenyar campanyes publicitàries a les xarxes socials

 

La publicitat és una de les millors tècniques per atraure possibles clients cap al nostre lloc web o cap als nostres missatges, però les interfícies publicitàries són complexes i cal tenir molt clara l’estratègia que es vol dur a terme. No volem invertir malament els diners i el temps. En aquesta sessió i en el taller pràctic posterior, veurem com gestionar les campanyes publicitàries a les xarxes socials i com optimitzar-les.

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  05/05 a les 10.00 h

 

OBJECTIUS

 

Aconseguir que les empreses puguin entendre el funcionament de la publicitat en línia. En el taller pràctic, aprendrem a crear anuncis.

 

CONTINGUTS

 

  • La publicitat en línia.
  • Diferents tipus d’estratègies.
  • Diferents tipus d’anuncis.
  • Què es necessita per crear un anunci.
  • Com saber si un anunci és realment efectiu.


Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.

 

 

FORMADORA

 

 

Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa

 

Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris.

 

 

SESSIÓ

Social ads: publicitat a Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn


La publicitat en línia és una de les tècniques bàsiques per donar a conèixer els nostres productes i serveis i portar visites al nostre lloc web, però crear campanyes no és fàcil i optimitzar-les quan ja estan creades tampoc. En aquesta sessió i en el taller pràctic posterior, aprendrem a fer-ho.

HORARI

18-05-2021. 10:00h-13:00 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

100 places

OBSERVACIONS

Aquesta activitat s'impartirà a través de la plataforma gratuïta ZOOM. Les persones inscrites rebran l'enllaç amb la invitació per correu electrònic el dia abans.

En les activitats en línia es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació i que s’hagin identificat, dins la sessió, amb les seves dades d’usuari SDE. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el justificant d’assistència corresponent.

OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 05/05 a les 10.00 h

Fes clic per inscriure't a l'activitat



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?