Eines i estratègies per dissenyar campanyes publicitàries a les xarxes socials
La publicitat és una de les millors tècniques per atraure possibles clients cap al nostre lloc web o cap als nostres missatges, però les interfícies publicitàries són complexes i cal tenir molt clara l’estratègia que es vol dur a terme. No volem invertir malament els diners i el temps. En aquesta sessió i en el taller pràctic posterior, veurem com gestionar les campanyes publicitàries a les xarxes socials i com optimitzar-les.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 05/05 a les 10.00 h
OBJECTIUS
Aconseguir que les empreses puguin entendre el funcionament de la publicitat en línia. En el taller pràctic, aprendrem a crear anuncis.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa
Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris. |