Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Taller 1: Orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla de públics (V Jornada de Màrqueting Cultural)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Taller 1: Orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla de públics (V Jornada de Màrqueting Cultural)

8 nov 2019 09:30-11:30   Aula B23. Biblioteca Facultat Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna

 

El desenvolupament de públics s’ha convertit en un dels eixos principals en la gestió d’organitzacions culturals. Les estratègies i les accions busquen implicar les persones amb la tasca artística, formar comunitats al voltant de les propostes programàtiques i donar rellevància a la funció dels espais en els seus territoris.

El taller, amb exercicis pràctics dels participants, revisa enfocaments actualitzats i ofereix orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla a partir del Sistema de Desenvolupament de PúblicsAquest model relaciona les variables del capital cultural i l’interès de les persones, i aborda de manera sinòptica les estratègies que impulsen sovint les organitzacions (creació de públics, formació de públics, ampliació de públics i fidelització de públics), identificant quatre grups amb els quals treballar (públics regulars o habituals, ocasionals, potencials i no públics).

 

Continguts: 

  • Dimensions de desenvolupament d’una organització cultural
  • Òptiques al voltant de la noció de públics
  • Barreres que determinen l’accés i la participació
  • Els públics d’avui
  • Classificació de públics d’acord amb l’interès i el capital cultural
  • Sistema de desenvolupament de públics
  • Orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla de públics

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 2 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.

 


 

 

Javier Ibacache

Crític i programador d’arts escèniques. Gestor cultural especialitzat en projectes de desenvolupament de públics. Periodista i llicenciat en Comunicació Social per la Universitat de Xile. Va ser impulsor del programa Escola d’Espectadors a Xile (2006-2011) i director de programació i audiències del Centre Gabriela Mistral (GAM; 2010-2016). És docent de postgrau en programes de gestió cultural i formació de públics. Des del 2018 és cap de la Unitat de Programació i Públics del Ministeri de les Cultures, les Arts i el Patrimoni, de Xile. A més, és director de l’edició per a Llatinoamèrica de la revista Conectando Audiencias i productor executiu del programa Ciencias + Artes + Audiencias.

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?