MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
En aquesta sessió pràctica, l’Andrew compartirà exemples pràctics de com les institucions culturals d’arreu del món fan servir Culture Segments per:
• configurar el seu programa
• millorar la seva comunicació
• aprofundir les seves relacions
Ens fixarem en tot: des de la política artística fins a la publicitat i la redacció creativa.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 2 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.
|
|
Andrew McIntyre Fundadors, entre altres, de l’agència d’orientació estratègica Morris Hargreaves McIntyre (MHM), que ha rebut diversos guardons. MHM és coneguda per treballar amb els museus, les galeries i les organitzacions culturals i de gestió del patrimoni més avantguardistes tant del Regne Unit com d’arreu del món per ajudar-los a guiar-se per la visió i centrar-se en el públic. El seu treball contribueix a crear unes relacions humanes genuïnes, profundes, riques, profitoses i íntimes. L’equip de l’Andreu va dissenyar Culture Segments, el primer sistema de segmentació basat en creences i valors culturals arrelats, que ara s’aplica a quinze països i s’està convertint ràpidament en l’estàndard del sector per a la segmentació dels museus. |