MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Normes bàsiques d'usabilitat web
En aquesta sessió veurem les claus per al bon funcionament d’un lloc web: com aconseguir que les visites es converteixin en clients, com transmetre confiança i aconseguir que sol·licitin més informació sobre algun producte o servei, com persuadir els usuaris perquè duguin a terme una transacció, com crear un bon embut de conversió i millorar-ne les ràtios que monitoren el pas dels usuaris pel nostre lloc web, etc. En definitiva, tot el que cal saber sobre un lloc web un cop tenim els usuaris dins.
OBJECTIUS
Capacitar les persones assistents perquè entenguin les normes bàsiques d’usabilitat Web, i sigui capaç d’aplicar-les al seu lloc de manera que els usuaris arribin a l’objectiu que es proposa el lloc Web, millorant la imatge de marca i incrementant les vendes.
Taller adreçat a professionals de les empreses i entitats del sector cultural i creatiu i responsables de la comunicació online.
PAGAMENT
El taller és de pagament. El preu és de 15 €. No es retornarà l'import en cap cas.
REQUISITS
Es tracta d'un taller pràctic així que els participants hauran d'assistir amb els seus ordinadors portàtils. En algun moment de la sessió, s'entrarà al Google Analytics, és per tant convenient que els participants coneguin el login i la paraula de pas del seu compte de Google Analytics.
CONTINGUTS
FORMADOR
Montserrat Peñarroya @montsepenarroya
La Montserrat és la Directora del Grau en Digital Business de La Salle - Universitat Ramon Llull. Al llarg de la seva carrera ha estat socia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet entre les que es troben SoloStocks.com (part del Grup Intercom, creadors d'Infojobs, Softonic i eMagister entre altres), Alt64.com (empresa especialitzada en usabilitat amb Eyetracking) , Quadrant Alfa i l'institut de recerca 3ISIC. És experta en Marketing Digital Turístic per a la Organització Mundial de Turisme, organisme que pertany a les Nacions Unides, i és professora de Marketing Digital a diverses universitats catalanes entre la que destaca la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya on la Montserrat va crear el Màster en Marketing Digital i Xarxes Socials que s'imparteix 100% online. |