Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Taller de creació del pla estratègic de comunicació en línia

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
TRANSFORMACIÓ DIGITAL

TALLER

Taller de creació del pla estratègic de comunicació en línia

17 gen 2020 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born

En aquesta sessió ens centrarem en com podem crear el pla estratègic de comunicació en línia d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors en línia, com es fixen uns objectius, com podem definir una estratègia per fer créixer el nombre de clients, com es duu a terme una estratègia de marca i com podem implementar una estratègia de comunicació. També ens centrarem en com es trien les tàctiques que ens portaran als objectius escollits, com podem fer un pla d’acció en líniaque inclogui el lloc web, les xarxes socials i el màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing), i, finalment, quins indicadors d’èxit hauríem de seguir per assegurar-nos que assolim els objectius.

 

CONTINGUTS

 

  • Introducció a la metodologia SOSTAC: situació, objectius, estratègia, tàctica, acció i control.
  • Elaboració d’una anàlisi de situació de l’empresa: anàlisi del mercat actual, anàlisi de competidors, anàlisi DAFO i conclusions.
  • Fixació d’objectius.
  • Estratègia de producte/client: definirem els nous segments de mercat als quals volem arribar i el tipus de producte cultural amb el qual ho volem fer.
  • Estratègia de preus / valor percebut per part del client: decidirem quina és la proposta de valor i quina estratègia de preus durem a terme.
  • Estratègia de distribució: veurem les diferents maneres de comercialitzar el nostre producte des d’internet i analitzarem les diferents cadenes de valor del nostre sector.
  • Estratègia de comunicació: veurem les diferents tècniques de comunicació en línia que podem dur a terme.
  • Tàctiques: analitzarem bé la nostra estratègia basada en la creació de continguts seguint les diferents fases del viatge del client.
  • Creació d’un pla d’acció.
  • Determinació de les mètriques que hem de seguir per veure si aconseguim els objectius proposats.

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

REQUERIMENT

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb connexió wifi i cable d‘alimentació.

 

PAGAMENT

El taller és de pagament. El preu és de 15 € en total. No es retornarà l‘import en cap cas.

 

FORMADORA

 

Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa

 

Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?