Eines i estratègies per dissenyar campanyes publicitàries a les xarxes socials
En aquest taller, els participants de la sessió de social ads podran posar en pràctica el que han après durant la sessió teòrica. Es treballarà específicament la publicitat a Facebook i a Instagram i es crearan campanyes en aquestes xarxes per veure’n totes les possibilitats.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 05/05 a les 10.00 h
OBJECTIU
Aconseguir campanyes publicitàries efectives.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.
Requisits mínims
Disposar d’un compte de Facebook Ads Manager.
Dinàmica prevista:
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa
Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris. |