Fa poc que us heu obert un perfil a Instagram? Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 300 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte.
Objectius:
Conèixer les possibilitats que la xarxa social Instagram ofereix des del punt de vista tècnic i introduir-se, igualment, al protocol de relacions i la interacció que s’hi estableix, per tal de poder iniciar-hi una presència adequada.
Metodologia:
El taller serà eminentment pràctic i, durant aquesta sessió, adquirirem tots els coneixements, aplicant-los directament al perfil que gestionem.
Requisits mínims:
Tenir creat un perfil a Instagram i portar un smartphone o una tauleta amb connexió a Internet i amb l’aplicació instal·lada.
Capacitat limitada: 30 places disponibles.
Adreçat a: Qualsevol persona que treballi en o per a una empresa o projecte cultural i que vulgui aprendre afer servir Instagram com a eina de promoció i d’interacció.
1. Què és Instagram i per a què serveix
2. Funcionament tècnic
3. Protocol de relacions i interacció
4. Dinamització a Instagram
5. Gestió d’Instagram des d’un ordinador
Ponents
Rosa Comes. Gestora cultural i poeta. Llicenciada en filologia catalana i postgrau en teoria i estètica de l’art contemporani. Fa catorze anys que és tècnica de cultura a l’Administració pública (a l’Ajuntament de Tarragona i a la Generalitat de Catalunya), on s’ha especialitzat en l’acció cultural a Internet. Actualment és la responsable de la comunicació i la participació digitals a les àrees de Cultura, Festes i Patrimoni de l’Ajuntament de Tarragona, d’on en coordina l’estratègia 3.0 i desenvolupa el projecte d’art i patrimoni El Batec del Temps. En l’àmbit privat, és cofundadora de la comunitat oficial d’InstagramersTGN, de la qual exerceix de mànager des del 2011. Ha impartit classes de gestió cultural i Internet a la Biblioteca Pública de Tarragona, a la xarxa de centres cívics de la ciutat i a la Universitat Rovira i Virgili en màsters i postgraus relacionats amb les humanitats. http://evitoelverb.wordpress.com. | |
Albert Anguera. Mànager d’InstagramersTGN i gestor de continguts (community manager). D’ofici delineant, amb els anys ha canviat d’orientació laboral i s’ha especialitzat en la gestió de xarxes socials, especialment Instagram, a partir de la seva implicació en la comunitat oficial d’Instagramers de Tarragona i en empreses d’altres sectors. En aquest àmbit, a banda de la gestió de la xarxa, ha organitzat tot tipus d’accions participatives, com ara concursos, «instameets» o trobades, visites guiades o «instawalks», tallers fotogràfics... És creador i desenvolupador del projecte IgersMap, «el primer mapa del món creat per i per a instagramers», que s’ha implantat a Tarragona, Girona, Saragossa, Bilbao, Barcelona i Madrid. Ha impartit classes sobre Instagram a la Biblioteca Pública de Tarragona, a la xarxa de centres cívics de la ciutat i a la Diputació de Tarragona. http://animalde3potes.wordpress.com.";mso-ansi-language:CA;mso-fareast-language:CA;mso-bidi-language: AR-SA'> |