Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Trobades d'innovació i música: Music Talks. 3 | Conversa amb Tom Rea i Gonçal Calvo sobre data intelligence o la presa de decisions basada en dades en la indústria musical

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
CREATIVITAT I INNOVACIÓ

SESSIÓ

Trobades d'innovació i música: Music Talks. 3 | Conversa amb Tom Rea i Gonçal Calvo sobre data intelligence o la presa de decisions basada en dades en la indústria musical

22 mai 2024 18:30-20:00   Aclam | Club

El Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) en col·laboració amb l'Associació de Productors i Editors Fonogràfics i Videogràfics Catalans (APECAT) i la Fundació Barcelona Music Lab (BMLab) organitzen uns espais de trobada adreçats al sector de la música i àmbits col·laboradors, per tal d’aportar una nova mirada a temes claus del sector que marcaran les tendències dels anys vinents.

 

Proposem una sèrie de converses entre experts de diferents àmbits, en un marc que estableixi un punt de trobada per a agents del sector de la indústria musical i altres que li són afins. En aquest sentit, una persona referent de la indústria musical catalana suggereix tractar una determinada temàtica acompanyada per una persona de referència internacional especialista en aquell àmbit.

 

 

 

 

 

 

Conversa amb Tom Rea i Gonçal Calvo sobre data intelligence

 

o la presa de decisions basada en dades en la indústria musical  

 

 

En aquest tercer esdeveniment de la sèrie Music Talks, Gonçal Calvo (cap d'Innovació de BMAT Music Innovators) i Tom Rea (director associat, responsable de l’equip de Marketing Insight a Ticketmaster) conversaran sobre el paper tan fonamental que tenen avui dia les dades per a la indústria musical i els grans esdeveniments musicals en directe. Com poden les empreses de la indústria musical prendre millors decisions per augmentar les vendes? Com poden comprendre millor les seves audiències? I on són els reptes i les oportunitats de negoci de l’anomenada data intelligence per a aquestes empreses? Aquestes seran algunes de les preguntes a les quals s’intentarà donar resposta en aquesta xerrada en presència de dos experts reconeguts.

 

                             Sessió en anglès                       

 

 

INSCRIPCIONS AQUÍ

 

 

 

PROGRAMA

 

18.30 – 18.40h. Benvinguda
 
18.40 – 19.30h.  Gonçal Calvo i Tom Rea en conversa
 
19.30 – 19.45h. Q&A

 

19.45 – 20.00h. Networking

 

Tom Rea

Té més de deu anys d’experiència treballant amb dades en la indústria dels esdeveniments en directe i, actualment, dirigeix l’equip de Marketing Insight de Ticketmaster. Tom Rea ha dedicat la seva carrera a treballar amb clients i equips de màrqueting per assegurar-se que entenguin els seus clients i organitzin els seus esdeveniments de la manera més eficient possible. 

 

Gonçal Calvo

Cap d'Innovació de BMAT Music Innovators. Amb una sòlida formació tant en tecnologies de la informació com en música, sempre ha estat treballant en l'espai on es troben aquests dos mons. Al llarg del camí, ha descobert la seva passió per la codificació, el desenvolupament de productes i l'amor pel treball en equip amb la finalitat de tenir un impacte positiu en la vida de les persones. Sempre disposat a posar una mica de ciència a la música i una mica de música a la ciència.

 

En col·laboració amb 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?