Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > UPDATE MEDIA - 4

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

MATERIAL SESSIO
MATERIAL SESSIO II
MATERIAL SESSIO III
MATERIAL SESSIO IV
MATERIAL SESSIO V
MATERIAL SESSIO VI

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

JORNADA

UPDATE MEDIA - 4

17 jun 2013 09:00-15:00   Sala d'actes de l'Arts Santa M˛nica

OBJECTIUS

  • Posar-se al dia de les tendències actuals i emergents que fan evolucionar Internet i saber com poden adaptar-s’hi les empreses i els professionals del sector cultural.
  • Guanyar coneixement sobre el big data i el seu impacte en les empreses culturals i en el màrqueting de continguts.
  • Entendre la importància de les segones pantalles, conèixer els moviments del mercat i inspirar l’activitat a partir de casos d’èxit i estudis.
  • Gestionar els reviews i comentaris sobre productes culturals per minimitzar pèrdues i aprofitar les bones crítiques.

 

SESSIÓ ADREÇADA A

  • Artistes i emprenedors en l’àmbit cultural que volen obtenir els coneixements per distribuir les seves creacions aprofitant al màxim les eines d’Internet, sense haver de sacrificar grans partides de pressupost.
  • Empreses culturals que volen adaptar el seu negoci al segle XXI de manera segura i estable, sense haver de passar per la prova-error de modes passatgeres.

 

9.00 - 9.45 h. 1. Revisió de tendències i novetats
Dediquem aquesta sessió a les novetats tecnològiques i les tendències emergents que hem detectat en el darrer trimestre d’interès per als professionals de les indústries culturals:

  • Monetització dels fans i el seu contingut
  • Superar el showrooming
  • Streaming i models de consum de continguts

 

9.45 - 10.30 h. 2. Music update
Actualitzar nous models de negoci, inversions, aplicacions i formats de consum en l’àmbit musical i en el general de les indústries culturals. Potencials aplicacions de música en sectors encara per explorar.

 

10.30 - 11.00 h. Pausa

 

11.00 - 12.00 h. 3. Big data
Què és el big data? Com afecta les empreses culturals? Dediquem la sessió a exemples d’aplicació del big data en màrqueting de continguts i a analitzar la percepció dels consumidors.

 

12.00 - 13.00 h. 4. Segones pantalles
Els gegants de la tecnologia estan immersos en la “batalla per la sala d’estar” potenciant productes i serveis per a les segones pantalles. Parlem d’idees inspiracionals, potencials vies de negoci i casos d’estudi.

 

13.00 - 13.15 h. Pausa

 

13.15 - 14.15 h. 5. Reviews i comentaris
El 70% dels consumidors consulta els comentaris i les valoracions abans de decidir-se a fer una compra. Gestionar aquesta influència en xarxes socials i espais web resulta imprescindible per incrementar l’afluència, la satisfacció i els resultats dels productes culturals.

 

14.15 - 15.00 h. 6. Previsions per al 2013
Projecció de tendències en desenvolupament que poden afectar el sector cultural en els propers dos o tres anys:

  • Continguts sense fronteres geogràfiques
  • Continguts intel•ligents i la tendència del context
  • Importància creixent de les experiències físiques
  • Start-ups que ens avancen com serà el futur

 

PONENTS

  • Eduard F. Vinyamata. Llicenciat en comunicació audiovisual (URL) amb estudis en psicologia social (Universitat de Harvard i NYU). Va iniciar la seva carrera professional a Gestmusic i actualment compagina la seva dedicació a Bamboo amb la docència (UPF, UOC, ESADE, SAE Institute).
  • Àlex Solà. Llicenciat en periodisme (UAB) amb estudis en comunicació (NBC News School, New York Film Academy, NYU). Arriba a Bamboo després de passar per Catalunya Ràdio, El Terrat i COM Ràdio i compagina les seves tasques amb la docència (UOC) i la direcció de benegre.cat.
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?