MATERIALS DE L'ACTIVITAT
APP musicalUPDATE MEDIA #2 Revisió de tendències i novetats
UPDATE MEDIA #2 Internet social: YouTube
UPDATE MEDIA #2 La generació dels creadors i la percepció de propietat (ownership)
UPDATE MEDIA #2 Aplicació tecnològica pràctica: Build a Music App
UPDATE MEDIA #2 Màrqueting digital - Cognició aplicada: els 6 principis cognitius
UPDATE MEDIA #2 Projecció del proper trimestre (tendències 2013)
OBJECTIUS
• Conèixer el context actual de la indústria cultural sota la influència d’Internet i de les noves tecnologies, així com preveure tendències de futur.
• Conèixer els nous models de negoci, finançament, distribució i difusió de la indústria cultural en aquest context. Entendre com aplicar-los i optimitzar-los.
• Obtenir coneixements sobre el web 3.0 i la seva aplicació a la indústria cultural.
PÚBLIC AL QUAL ENS ADRECEM
• Artistes i emprenedors en l’àmbit cultural que volen obtenir els coneixements per distribuir les seves creacions aprofitant al màxim les eines d’Internet, sense haver de sacrificar grans partides de pressupost.
• Empreses culturals que volen adaptar el seu negoci al segle XXI de manera segura i estable, sense haver de passar per la prova-error de tendències emergents passatgeres.
PROGRAMA
08:45h-09:00h. Recepció /inscripcions
9:00 h - 9:45 h. Revisió de tendències i novetats
* Breus
* L'era contextual
* Coca-Cola i Content 2020
9:45 h - 10:30 h. Internet social: YouTube
* Possibilitats a YouTube
* Futur de YouTube
* Tour de funcionament
10.30h - 11.00h. Pausa
11:00 h - 11:45 h Tendència destacada: La generació dels creadors i la percepció de propietat (ownership)
* Canvi demogràfic que afecta la Llei de l'1%
* El debat de la propietat
11:45 h - 12:30 h. Aplicació tecnològica pràctica: Build a Music App
* Importància de la plataforma mòbil
* Crear una App Musical en directe
12:30 h -14:45 h. (PAUSA DE 15 MINUTS)
12:45 h - 13:30 h. Màrqueting digital - Cognició aplicada: els 6 principis cognitius
13:30 h - 14:15h. Projecció del proper trimestre
* A tocar del sostre de l'streaming
* Revolució local dels llibres electrònics (e-books)
* Audience Funding
PONENTS
• Eduard F. Vinyamata. Llicenciat en Comunicació per la Universitat Ramon Llull, amb estudis de psicologia social a la Universitat de Harvard i la Universitat de Nova York. Va iniciar la seva carrera professional a la productora Gestmusic Endemol. Actualment, compagina la seva dedicació a Bamboo amb la docència (Universitat Oberta de Catalunya, Esade Business School i SAE Institute).
• Àlex Solà. Llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona, amb estudis de televisió i cinema a la NBC News School, la Universitat de Nova York i la New York Film Academy. Va iniciar la seva carrera en diferents programes de Catalunya Ràdio, El Terrat, la XAL i COMRàdio i va impulsar i coordinar Cine.cat. Actualment, compagina la seva dedicació a Bamboo amb la docència (Universitat Oberta de Catalunya) i amb col•laboracions a COMRàdio i la Fundació Escacc.