Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques.

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques. (1a part)

Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques. (2a part)

Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques. (3a part)

Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques. (4a part)

GESTIÓ EMPRESARIAL

SEMINARIS

Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques.

25 set 2014 16:00-20:00   Auditori de l'Institut del Teatre

El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora en la segona edició del curs de  Producció i Gestió d'Arts Escèniques per a Creadors, organitzat per l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), amb tres propostes in/formatives:

 

1. Divendres, 19 de setembre: Capacitats i habilitats directives en els arts escèniques.

2. Dijous, 25 de setembre: venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques. 

3. Dijous,  20 de novembre: aspectes jurídics en les arts escèniques. 

 

 

Objectius

Introducció a la venda i la distribució nacional i internacional de creació escènica. Assimilació de les eines, les formes i els mètodes de comunicació, així com dels conceptes de planificació, promoció, valorització i elecció dels mercats per a un projecte concret. L'objectiu principal és aportar informació útil i actualitzada, poder respondre als dubtes i les preguntes. Amb la creativitat de cadascú, activar pensaments per imaginar noves formes d’acostament a la distribució i a la venda, personalitzades i diferents.

 

Sessió adreçada a persones interessades a realitzar tasques directives i de liderartge en tot tipus d'organitzacions i àmbits professionals amb eficàcia i satisfacció.

 

Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques

 

1. La distribució, les eines, les estratègies i la planificació general.

 

2. La internacionalització d’un projecte

 

  • Observació de l’ambició. Per què o per a què? Vull ser internacional?
  • Relació local - internacional, valoració companyia
  • Projecte/temàtica, idioma, text, ús de dispositius, tipus de mercat/públic, afinitats...
  • Criteri de l’organització i la previsualització de resultats

 

3. Comunicació amb el programador

 

  • Conèixer el programador / eines-Internet, telèfon, convidar-lo a un punt d’exhibició del projecte, anar a conèixer-ne el teatre o el festival, desenvolupar “simpaties” en la professió
  • Comunicació “1 to 1” “Pitching 118 segons”- 35’
  • Exercici en pràctica: exemple d’unspeed datingde 3-5 min, observació anàlisi -lateral thinkers...
  • Presentació dels participants: introducció a com es presenta un venedor
  • Creativitat 

 

Ponent

 

Iva Horvat

Ballarina de dansa contemporània, coreògrafa, directora d’espectacles de teatre i dansa, regidora de teatre amb vint anys d’experiència en teatre i televisió. Ha participat en més de seixanta obres estrenades a Espanya i a l’estranger. Fa dos anys que es dedica al management de dansa i teatre per a tots els públics. L’any 2012 funda, juntament amb Pia Mazuela i AnSó Raybaut-Pèrès, Agente129, una agència de distribució i creació escènica amb la qual col·labora actualment amb sis companyies de dansa i de teatre de Catalunya. Nascuda al Zagreb l’any 1972, viu i treballa a Barcelona des del 1999

 

 

  

En col·laboració amb

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?