Ponents:
Monserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en d’altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l’estratègia en eBusiness, la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management.
Des de 1998 és professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional en més de 30 organismes, com les cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). És fundador de l’empresa Comercio-exterior.es i director de REEXPORTA. Think About Export, S.L
Jornada 1_________________________________________
-
La publicitat als cercadors (SEM-Search Engine Marketing)
-
Com crear una campanya publicitària en un cercador
-
Com funciona l'algoritme d'ordenació dels anuncis en els cercadors
-
La publicitat en altres suports en línia
-
Rich Media
-
Altres formes de publicitat
-
La presència en mercats i directoris en línia
-
El màrqueting electrònic
-
Els programes d'afiliació
-
Les relacions públiques en línia
-
Les mètriques que cal seguir en una pàgina web i com obtenir-les
-
Com funciona Google Analytics
-
Com podem millorar la usabilitat i la persuasió de la nostra pàgina web
-
Com puc fidelitzar els clients actuals
-
Com puc crear una comunitat d'usuaris vinculada als meus serveis o als meus interessos
-
Com hauria de ser el meu butlletí
-
Periodicitat del butlletí
-
Continguts que hauria d'incloure
-
Eines per enviar-lo i obtenir-ne un informe rellevant
-
Com evitar ser considerat correu brossa
Jornada 2_________________________________________
1. La part més tècnica
-
Com hauria de ser el domini de la nostra empresa
-
Quines eines de codi lliure podem fer servir per crear la nostra pàgina web
-
Quins coneixements són necessaris per crear la pàgina web
-
Com puc fer que la meva pàgina web sigui única malgrat queutilitzi un gestor de continguts estàndards
-
Quins errors d'usabilitat no haig de cometre
-
El posicionament als cercadors (SEO-Searching Engine Optimization
-
Com funcionen els cercadors. Producte: conceptes i cicle de vida
-
Com aconseguir que els agents robot visitin la nostra pàgina web
Com son els algoritmes d'ordenació de resultats dels cercadors
-
Com aconseguir que Google i la resta de cercadors donin importància al nostre web
-
Com aconseguir que Google i la resta de cercadors vegin sobre quins temes parlem i considerin el nostre contingut rellevant per a les cerques.
2. La part més de màrqueting
-
Quina estructura bàsica ha de tenir la meva pàgina web
-
Com la puc orientar al client i no al servei
-
Com puc saber quin és el públic objectiu
-
Com determinar quina és la meva proposta de valor
-
Com puc reflectir a la meva pàgina l'estratègia de màrqueting de la meva empresa
-
Com puc aconseguir que la gent contacti per demanar-me més informació
3. La part més innovadora
-
Com puc aplicar les eines del Web 2.0ala meva pàgina web
-
Les eines: els blocs, les wikis, YouTube, les xarxes socials
-
Gestió integral de la presència en el Web 2.0
|