Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > Web i MÓrqueting Digital per a Empreses Culturals

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

Web i MÓrqueting Digital per a Empreses Culturals

14 des 2009 -   UPF - Campus de la Ciutadella - Edifici Roger de Ll˙ria | Aula informÓtica 40.145

 

 

 

 

Web i Màrqueting Digital per a Empreses Culturals: com hauria de ser el web d'una empresa i com s'hauria de promocionar a Internet.
 

 

 

 

Taller pràctic amb ordinador a temps real! (1 PC per persona)

 

Objectius del curs

 

  • Aconseguir que les pàgines web de les indústries culturals catalanes disposin de tota la informació per captar nous clients.
  • Aconseguir  que les pàgines web, de forma natural i sense cost per l'empresa, s'indexin bé als cercadors.
  • Aconseguir treure el màxim partit a les eines de promoció en línia que ens ofereix la xarxa.
  • Obtenir coneixements sobre l'aplicació del Web 2.0 a la indústria cultural.
  • Aconseguir fixar objectius realistes per a la pàgina web i poder-ne fer el seguiment setmanal.

 

 

Públic objectiu del curs

 

  • Professionals del màrqueting o responsables de màrqueting d'empreses culturalsque volen obtenir els coneixements necessaris per conceptualitzar la pàgina web de la seva empresa i conèixer les possibilitats tècniques que ofereix el mercat.
  • Administradors de webs d'empreses culturalsals quals se'ls ha encarregat la creació o modificació de la pàgina web però que necessiten coneixements de màrqueting digital per fer-ho amb les noves eines de la creació de pàgines i els recursos que els facilitin la feina.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ponents:


Monserrat Peñarroya.  Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en d’altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l’estratègia en eBusiness, la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.

 

Víctor de Francisco.  Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management.
Des de 1998 és professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional  en més de 30 organismes, com les cambres de comerç, patronals  i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). És fundador de l’empresa Comercio-exterior.es i director de REEXPORTA. Think About Export, S.L

 

 

Jornada 1_________________________________________

 

  1. La publicitat als cercadors (SEM-Search Engine Marketing)
  2. Com crear una campanya publicitària en un cercador
  3. Com funciona l'algoritme d'ordenació dels anuncis en els cercadors
  4. La publicitat en altres suports en línia
  5. Rich Media
  6. Altres formes de publicitat
  7. La presència en mercats i directoris en línia
  8. El màrqueting electrònic
  9. Els programes d'afiliació
  10. Les relacions públiques en línia
  11. Les mètriques que cal seguir en una pàgina web i com obtenir-les
  12. Com funciona Google Analytics
  13. Com podem millorar la usabilitat i la persuasió de la nostra pàgina web
  14. Com puc fidelitzar els clients actuals
  15. Com puc crear una comunitat d'usuaris vinculada als meus serveis o als meus interessos
  16. Com hauria de ser el meu butlletí
  17. Periodicitat del butlletí
  18. Continguts que hauria d'incloure
  19. Eines per enviar-lo i obtenir-ne un informe rellevant
  20. Com evitar ser considerat correu brossa

 

 

Jornada 2_________________________________________


1. La part més tècnica

  1. Com hauria de ser el domini de la nostra empresa
  2. Quines eines de codi lliure podem fer servir per crear la nostra pàgina web
  3. Quins coneixements són necessaris per crear la pàgina web
  4. Com puc fer que la meva pàgina web sigui única malgrat queutilitzi un gestor de continguts estàndards
  5. Quins errors d'usabilitat no haig de cometre
  6. El posicionament als cercadors (SEO-Searching Engine Optimization
  7. Com funcionen els cercadors. Producte: conceptes i cicle de vida
  8. Com aconseguir que els agents robot visitin la nostra pàgina web
    Com son els algoritmes d'ordenació de resultats dels cercadors
  9. Com aconseguir que Google i la resta de cercadors donin importància al nostre web
  10. Com aconseguir que Google i la resta de cercadors vegin sobre quins temes parlem i considerin el nostre contingut rellevant per a les cerques.

 

2. La part més de màrqueting

  1. Quina estructura bàsica ha de tenir la meva pàgina web
  2. Com la puc orientar al client i no al servei
  3. Com puc saber quin és el públic objectiu
  4. Com determinar quina és la meva proposta de valor
  5. Com puc reflectir a la meva pàgina l'estratègia de màrqueting de la meva empresa
  6. Com puc aconseguir que la gent contacti per demanar-me més informació

 

3. La part més innovadora

  1. Com puc aplicar les eines del Web 2.0ala meva pàgina web
  2. Les eines: els blocs, les wikis, YouTube, les xarxes socials
  3. Gestió integral de la presència en el Web 2.0
 
 
 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?