Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > Web i MÓrqueting Digital

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

CURS

Web i MÓrqueting Digital

26 oct 2010 -   UPF - Campus de la Ciutadella - Edifici Roger de Ll˙ria | aula informÓtica 40.153

 

 

OBJECTIUS

 

·                            Aconseguir que les pàgines web de les indústries culturals catalanes disposin de tota la informació per captar nous clients.

·                            Aconseguir que les pàgines web, de forma natural i sense cost per a l'empresa, s'indexin bé als cercadors.

·                            Aconseguir treure el màxim partit a les eines de promoció en línia que ens ofereix la xarxa.

·                            Obtenir coneixements sobre l'aplicació del web 2.0 a la indústria cultural.

·                            Aconseguir fixar objectius realistes per a la pàgina web i poder-ne fer el seguiment setmanal.  

 

PÚBLIC OBJECTIU

 

·                            Professionals del màrqueting o responsables de màrqueting d'empreses culturals que volen obtenir els coneixements necessaris per conceptualitzar la pàgina web de la seva empresa i conèixer les possibilitats tècniques que ofereix el mercat.

·                            Administradors de webs d'empreses culturalsals quals se'ls ha encarregat la creació o modificació de la pàgina web però que necessiten coneixements de màrqueting digital per fer-ho amb les noves eines de creació de pàgines i els recursos que els facilitin la feina.



PONENTS

 

Monserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en el màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l’estratègia en negoci electrònic, la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.
 

Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l'ITC. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). Va ser el primer professional autoritzat per impartir els seminaris oficials de Google AdWords a Espanya. Director de l'empresa REEXPORTA. Think About Export, S.L





Jornada 1 ___________________________________________

1. La part més publicitària

·                            La publicitat als cercadors (SEM-Search Engine Marketing)

·                            Com crear i optimitzar una campanya de CPC a Google AdWords i altres cercadors

·                            Com crear i optimitzar una campanya de CPC a Facebook, Linked-in i d'altres de la pàgina web 2.0

·                            Rich Media - publicitat en altres suports en línia


2. La part més promocional

·                            Els programes d'afiliació

·                            Les relacions públiques en línia

·                            Del butlletí al màrqueting per correu electrònic


3. La part més analítica

·                            Les mètriques que cal seguir en una pàgina web i com obtenir-les

·                            Com funciona Google Analytics, configuració, definició d'objectius i anàlisi de resultats

·                            Com mesurar el retorn de la inversió (ROI)


Jornada 2 _____________________________________

1. La part més tècnica

  1. Com hauria de ser el domini de la nostra empresa
  2. Quines eines de codi lliure podem fer servir per crear la nostra pàgina web
  3. Quins coneixements són necessaris per crear la pàgina web
  4. Com puc fer que la meva pàgina web sigui única malgrat queutilitzi un gestor de continguts estàndards
  5. Quins errors d'usabilitat no haig de cometre
  6. El posicionament als cercadors (SEO-Searching Engine Optimization

·                            Com funcionen els cercadors. Producte: conceptes i cicle de vida

·                            Com aconseguir que els agents robot visitin la nostra pàgina web

·                            Com són els algoritmes d'ordenació de resultats dels cercadors

·                            Com aconseguir que Google i la resta de cercadors donin importància al nostre web

·                            Com aconseguir que Google i la resta de cercadors vegin sobre quins temes parlem i considerin el nostre contingut rellevant per a les cerques.


2. La part més de màrqueting

  1. Quina estructura bàsica ha de tenir la meva pàgina web
  2. Com la puc orientar al client i no al servei
  3. Com puc saber quin és el públic objectiu
  4. Com determinar quina és la meva proposta de valor
  5. Com puc reflectir a la meva pàgina l'estratègia de màrqueting de la meva empresa
  6. Com puc aconseguir que la gent contacti per demanar-me més informació


3. La part més innovadora

  1. Com puc aplicar les eines del web 2.0 a la meva pàgina web

·                            Les eines: els blocs, els llocs wiki, YouTube, les xarxes socials

·                            Gestió integral de la presència en el web 2.0


 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?