MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
OBJECTIUS
· Aconseguir que les pàgines web de les indústries culturals catalanes disposin de tota la informació per captar nous clients.
· Aconseguir que les pàgines web, de forma natural i sense cost per a l'empresa, s'indexin bé als cercadors.
· Aconseguir treure el màxim partit a les eines de promoció en línia que ens ofereix la xarxa.
· Obtenir coneixements sobre l'aplicació del web
· Aconseguir fixar objectius realistes per a la pàgina web i poder-ne fer el seguiment setmanal.
PÚBLIC OBJECTIU
· Professionals del màrqueting o responsables de màrqueting d'empreses culturals que volen obtenir els coneixements necessaris per conceptualitzar la pàgina web de la seva empresa i conèixer les possibilitats tècniques que ofereix el mercat.
· Administradors de webs d'empreses culturalsals quals se'ls ha encarregat la creació o modificació de la pàgina web però que necessiten coneixements de màrqueting digital per fer-ho amb les noves eines de creació de pàgines i els recursos que els facilitin la feina.
PONENTS
Monserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en el màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l'ITC. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). Va ser el primer professional autoritzat per impartir els seminaris oficials de Google AdWords a Espanya. Director de l'empresa REEXPORTA. Think About Export, S.L
Jornada 1 ___________________________________________
1. La part més publicitària
· La publicitat als cercadors (SEM-Search Engine Marketing)
· Com crear i optimitzar una campanya de CPC a Google AdWords i altres cercadors
· Com crear i optimitzar una campanya de CPC a Facebook, Linked-in i d'altres de la pàgina web 2.0
· Rich Media - publicitat en altres suports en línia
2. La part més promocional
· Els programes d'afiliació
· Les relacions públiques en línia
· Del butlletí al màrqueting per correu electrònic
3. La part més analítica
· Les mètriques que cal seguir en una pàgina web i com obtenir-les
· Com funciona Google Analytics, configuració, definició d'objectius i anàlisi de resultats
· Com mesurar el retorn de la inversió (ROI)
Jornada 2 _____________________________________
1. La part més tècnica
· Com funcionen els cercadors. Producte: conceptes i cicle de vida
· Com aconseguir que els agents robot visitin la nostra pàgina web
· Com són els algoritmes d'ordenació de resultats dels cercadors
· Com aconseguir que Google i la resta de cercadors donin importància al nostre web
· Com aconseguir que Google i la resta de cercadors vegin sobre quins temes parlem i considerin el nostre contingut rellevant per a les cerques.
2. La part més de màrqueting
3. La part més innovadora
· Les eines: els blocs, els llocs wiki, YouTube, les xarxes socials
· Gestió integral de la presència en el web 2.0