Les campanyes publicitàries a les xarxes socials
Les xarxes socials han anat evolucionant al llarg del temps i ara són una de les principals eines de màrqueting de les empreses. Els propietaris de les xarxes socials també són conscients d’aquest fet i al llarg del temps han anat modificant els algoritmes que ordenen els missatges que les empreses publiquen per perjudicar-ne la difusió natural a favor de la difusió publicitària. Així doncs, conèixer com funciona la publicitat en aquestes eines és una necessitat real si volem que els nostres missatges tinguin l’abast que solien tenir uns anys enrere.
En aquesta sessió, ens centrarem sobretot en com funciona la publicitat a les xarxes Facebook i Instagram, i en com podem crear sistemes automàtics que s’autosostinguin i que vagin portant visites qualitatives al nostre lloc web. Durant el taller es crearà una campanya i es mostraran funcionalitats com la de trobar els teus clients en aquestes xarxes o bé la de trobar perfils semblants als dels teus clients. També veurem com podem aplicar a Twitter tot el que s’ha vist a Facebook i Instagram.
CONTINGUTS
ADREÇAT A
Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa
Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris. |