Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra empresa
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
OBJECTIUS
En aquest seminari s'explicarà les configuracions avançades, segmentació a mida les mètriques d’Analytics, fins crear un propi panell de control personalitzat.
METODOLOGIA
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics, i la interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
CONTINGUT
1. Configuració avançada. Descobrir les diferents definicions i mètriques avançades personalitzades.
2. Configuració de filtres. Filtres més usuals; control de l’spam, IP pròpia, subdominis.., i aplicació a les vistes.
3. Configuració d'objectius i conversions avançat. Funnels i objectius intel·ligents. Configuració de l’e-commerce.
4. Configuració de segments avançats. Creació de segments personalitzats i combinats per comparar i analitzar dades concretes.
5. Navegació per les opcions avançades. Descobriment de les mètriques més adients per a cada negoci.
6. Informes personalitzats i creació d'un quadre de comandament. Com definir i configurar informes per crear un quadre de comandaments personalitzat.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |
Proper taller I2
Taller de creació del pla estratègic de comunicació online (28.06.2019)