Publicitat a les xarxes socials
En aquesta sessió veurem com funcionen les xarxes socials a nivell de suport publicitari. Farem un recorregut per totes elles analitzant com crear-hi campanyes, quin és el factor clau d'èxit per a les campanyes, com triar el nostre públic objectiu i segmentar bé, com funciona el retargeting a Facebook, com instal·lar el píxel de control per saber els resultats exactes de la campanya, com es calcula el ROI (Retorn de la Inversió) d'una campanya i veurem, de principi a fi, com se'n crea una.
METODOLOGIA
El taller serà eminentment pràctic i, durant aquesta sessió, adquirirem tots els coneixements, aplicant-los directament.
Per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
Places limitades segons ordre d'inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
CONTINGUT
1) Creació d'una campanya publicitària: veurem tot el que cal tenir preparat abans de començar.
2) Com seleccionar el millor suport publicitari per a cada segment de mercat
3) Campanyes a Facebook i a Instagram, campanyes a Twitter, campanyes a Youtube.
4) Control diari de les campanyes: quins indicadors clau cal que seguim cada dia. Com saber que ha arribat el moment de parar una campanya?
5) Control del resultat de les campanyes a les seves pròpies interfícies.
6) Seguiment del resultat des del nostre Google Analytics.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.
Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
REQUISITS
Per a seguir la classe en les millors condicions es recomana tenir comptes publicitaris oberts a les 3 xarxes socials que es tractaran (Facebook/instagram, Twitter, Google/Youtube). Durant la sessió es crearan campanyes a tots 3 suports.
FORMADORA
Montserrat Peñarroya @montsepenarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d'Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d'eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF - ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència Catalana de Turisme, entre altres. |
Proper taller I2