Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Ads: Facebook, Twitter, Instagram

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material taller

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Ads: Facebook, Twitter, Instagram

31 mai 2019 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

Publicitat a les xarxes socials

En aquesta sessió veurem com funcionen les xarxes socials a nivell de suport publicitari. Farem un recorregut per totes elles analitzant com crear-hi campanyes, quin és el factor clau d'èxit per a les campanyes, com triar el nostre públic objectiu i segmentar bé, com funciona el retargeting a Facebook, com instal·lar el píxel de control per saber els resultats exactes de la campanya, com es calcula el ROI (Retorn de la Inversió) d'una campanya i veurem, de principi a fi, com se'n crea una.

 

METODOLOGIA

El taller serà eminentment pràctic i, durant aquesta sessió, adquirirem tots els coneixements, aplicant-los directament.

 

Per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.

 

Places limitades segons ordre d'inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

CONTINGUT

 

1) Creació d'una campanya publicitària: veurem tot el que cal tenir preparat abans de començar.

2) Com seleccionar el millor suport publicitari per a cada segment de mercat

3) Campanyes a Facebook i a Instagram, campanyes a Twitter, campanyes a Youtube.

4) Control diari de les campanyes: quins indicadors clau cal que seguim cada dia. Com saber que ha arribat el moment de parar una campanya?

5) Control del resultat de les campanyes a les seves pròpies interfícies.

6) Seguiment del resultat des del nostre Google Analytics.

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.

 

Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

REQUISITS

 

 

Per a seguir la classe en les millors condicions es recomana tenir comptes publicitaris oberts a les 3 xarxes socials que es tractaran (Facebook/instagram, Twitter, Google/Youtube). Durant la sessió es crearan campanyes a tots 3 suports.

FORMADORA

 

  

 Montserrat Peñarroya  @montsepenarroya 

 Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa Comercio Digital, S.A. que  pertany al Grup Intercom (creadors d'Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha  estat  CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades  amb Internet.  És professora de Marketing Digital i d'eBusiness en Màsters i    Postgraus de diverses  universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària  de Turisme i Hosteleria),  UPF - ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix    classes a la Universitat  Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La  Cambra de Comerç de  Barcelona ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència Catalana de  Turisme, entre altres.

Proper taller I2

Anàlitica Web - Nivell Bàsic (12.06.2019)

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?