Com detectar noves oportunitats per innovar en el sector cultural
L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), organitza un mòdul sobre creativitat i innovació que s’articula en quatre sessions autònomes, que consistiran en una classe magistral (master class) inaugural al voltant de la importància de la creativitat en el sector cultural i tres sessions formatives: Oportunitats, Ideació i Prototipatge.
Com detectar noves oportunitats per innovar en el sector cultural
Vivim en un entorn líquid (Zygmunt Bauman) un món més precari, provisional, ansiós de novetats pel que ens trobem davant dues qualitats indispensables que són fonamentals a l'hora d'innovar; l'empatia i la creativitat. Habilitats que es fan més necessàries que mai davant l’actual crisi que està patint el sector davant el Covid19.
S’explicaran quines eines existeixen per trobar oportunitats de negoci, tant noves; per aquells participants que vulguin aconseguir generar nous negocis culturals. Com existents, per a aquelles empreses o projectes culturals ja consolidats que vulguin explorar i obrir-se a enfocaments més creatius per poder trobar noves idees a on poder innovar.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
- On podem trobar oportunitats.
- Com podem trobar-les: eines i recursos
FORMADORA
|
Diana Pinos @dianapinosc
Llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona, màster en Publicitat i Planificació Estratègica i en Producció i Comunicació Cultural per Blanquerna. Té quinze anys d’experiència en recerca i innovació. Consultora i formadora en metodologies centrades en l’usuari com ara design thinking, Lego® Serious Play® i lean startup amb empreses de diversos àmbits. Imparteix classes a diferents universitats i és mentora de startups i projectes d’emprenedoria creativa. És conferenciant sobre creativitat i innovació i autora de Creativikit®, primer kit d’entrenament creatiu d’alt rendiment. |