Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Analítica a les xarxes socials
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Analítica a les xarxes socials

11 mai 10:00-13:00   EN LÍNIA   oberta

 

Interpreta bé les dades que t'ofereixen Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn

 

La digitalització de les organitzacions implica saber interpretar correctament totes les dades que generen les accions que duem a terme. Dins de les accions per donar a conèixer la nostra empresa i els nostres serveis o productes, hi ha l’ús de les xarxes socials. En aquesta sessió veurem com podem saber quins són els continguts amb els quals podem obtenir més bons resultats, com podem saber sobre quins temes hem de publicar, com crear una estratègia que ens porti visites cap al lloc web o més sol·licituds d’informació, i com fidelitzar més els clients i els contactes que ja tenim.

 

OBJECTIU

 

Aconseguir que les empreses puguin optimitzar les seves accions a les xarxes socials principals.

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  28/04 a les 10.00 h

 

CONTINGUTS

 

  • Les dades bàsiques que ofereixen les xarxes socials.
  • Com crear un quadre de comandament per fer-ne un seguiment setmanal.
  • Com detectar els continguts amb els quals podem obtenir més bons resultats.
  • Com crear una estratègia efectiva a partir de les dades que obtenim.


Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.

 

 

FORMADORA

 

 

Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa

 

Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris.

 

 

SESSIÓ

Analítica a les xarxes socials


Saber interpretar les dades que ens ofereixen les xarxes socials és bàsic per poder corregir i optimitzar les accions de comunicació que hi duem a terme. En aquesta sessió aprendrem a millorar la nostra estratègia en línia gràcies a les dades que ens ofereixen les xarxes.

HORARI

11-05-2021. 10:00h-13:00 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

100 places

OBSERVACIONS

OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 28/04 a les 10.00 h

Aquesta activitat s'impartirà a través de la plataforma gratuïta ZOOM. Les persones inscrites rebran l'enllaç amb la invitació per correu electrònic el dia abans.

En les activitats en línia es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació i que s’hagin identificat, dins la sessió, amb les seves dades d’usuari SDE. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el justificant d’assistència corresponent.


Fes clic per inscriure't a l'activitat



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?