Aquest curs està dividit en 2 sessions, el 21 i el 26 de maig (de 10h a 12h)
Google Analytics, ja és l'eina d'analítica més utilitzada en la indústria cultural. Sense informació de com actuen els nostres usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions digitals, per anar millorant el nostre retorn d’inversió (ROI).
PROGRAMA:
1. Configuració inicial.
Visió general del funcionament i estructura d’Analytics. Configuració de les propietats i les vistes. Accés al compte demo.
2. Navegació per les opcions generals.
Repàs i característiques principals de les dimensions i mètriques de l’audiència, adquisició, comportament, i conversions.
3. Definició d'objectius i conversions.
Com definir objectius clars, que funcionin, per mesurar el retorn de les accions de màrqueting digital.
4. Introducció a la configuració dels segments.
Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats mesurables.
* Per treballar la tècnica és millor ordinador que no tableta o mòbil.
Cal disposar d’accés a Google Analytics d’una Web (preferiblement en versió administrador).
*El dimecres dia 20, les persones inscrites rebran les instruccions per accedir a la formació online
Obertura d'inscripcions dimecres 20/05 a les 10h
FORMADOR
|
Víctor de Francisco @victordf
Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat de Management Internacional; màster en Finances, i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats. És professor a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU i l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF), on imparteix l’assignatura de Màrqueting Digital. Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya per impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007 - AdWords Seminar Leader) i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és el director del màster en Administració de Negocis a Internet de la UB i del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF. Pel que fa a l’àmbit empresarial, és el director de Reexporta, consultoria estratègica d’internet que fa accions a internet a tot el món des del 2004. |