Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Brànding: la marca i el seu potencial en l'entorn digital
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Brànding: la marca i el seu potencial en l'entorn digital

2 nov 10:00-12:00   EN LÍNIA   tancada

 

Definició, composició i gestió de la marca

 

En l’era digital, rodejats de tota mena de marques que busquen adaptar-se a una societat summament volàtil i a una audiència cada cop més exigent, el brànding té un paper clau i cada cop més important, ja que no solament permet construir marques sòlides, sinó que també permet gestionar-les de forma global, cosa que és un dels factors clau del seu èxit.


En aquesta sessió ens endinsarem en el món del brànding i de les marques, i n’entendrem el significat, la dimensió i els aspectes clau per crear-lo i gestionar-lo des del punt de vista del disseny. A través de casos d’èxit, es podrà visualitzar de forma clara com està composta una marca, quins són els elements diferenciadors de la seva identitat i com es presenta a ella mateixa i cap a l’exterior i genera experiències memorables.

 

OBJECTIUS

 

  • Assolir una visió global i estratègica del món de la marca.
  • Entendre com el brànding passa a ser un element clau, tant d’empreses com d’institucions, en el desenvolupament d’una estratègia potent per distingir-se.
  • Oferir les eines per poder detectar i definir quins són els elements visuals de la marca que poden potenciar-la en l’àmbit gràfic i comunicatiu.


CONTINGUTS

 

  • La marca i el seu univers: què és i què inclou.
  • Què és el brànding i què aconsegueix o aporta a l’estratègia.
  • Aspecte i comportament (look and feel) d’Instagram i de les xarxes socials: què és i quins són els elements que el componen.
  • Bones pràctiques per a l’optimització dels perfils des del punt de vista gràfic.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

 

Formadora

 

Gabriela Rivas Klein | Oink My God


Directora creativa d’Oink My God, agència de màrqueting digital i comunicació de Barcelona, especialitzada en l’àrea de brànding i pensament de dissenyador (design thinking), amb experiència en el desenvolupament i la gestió gràfica de marques. Els últims anys ha format part de projectes culturals per al Museu d’Art Contemporani de Caracas i la Fundació Telefònica de Veneçuela, així com per a l’àrea d’Innovació i Comerç Electrònic de Café Britt Costa Rica.

 


 

SESSIÓ

Brànding: la marca i el seu potencial en l'entorn digital


Durant aquesta sessió entendrem què és el brànding i què aporta a la nostra marca i la nostra estratègia. També definirem quins són els punts clau que hem de tenir en compte per gestionar-lo correctament i veurem com aplicar-lo al món digital.

HORARI

02-11-2021. 10:00h-12:00 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

100 places

OBSERVACIONS

Aquesta activitat s'impartirà a través de la plataforma gratuïta ZOOM. Les persones inscrites rebran l'enllaç amb la invitació per correu electrònic el dia abans.

En les activitats en línia es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació i que s’hagin identificat, dins la sessió, amb les seves dades d’usuari SDE. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el justificant d’assistència corresponent.


Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?