Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Brànding: la marca i el seu potencial en l'entorn digital

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Brànding

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Brànding: la marca i el seu potencial en l'entorn digital

2 nov 2021 10:00-12:00   EN LÍNIA

 

Definició, composició i gestió de la marca

 

En l’era digital, rodejats de tota mena de marques que busquen adaptar-se a una societat summament volàtil i a una audiència cada cop més exigent, el brànding té un paper clau i cada cop més important, ja que no solament permet construir marques sòlides, sinó que també permet gestionar-les de forma global, cosa que és un dels factors clau del seu èxit.


En aquesta sessió ens endinsarem en el món del brànding i de les marques, i n’entendrem el significat, la dimensió i els aspectes clau per crear-lo i gestionar-lo des del punt de vista del disseny. A través de casos d’èxit, es podrà visualitzar de forma clara com està composta una marca, quins són els elements diferenciadors de la seva identitat i com es presenta a ella mateixa i cap a l’exterior i genera experiències memorables.

 

OBJECTIUS

 

  • Assolir una visió global i estratègica del món de la marca.
  • Entendre com el brànding passa a ser un element clau, tant d’empreses com d’institucions, en el desenvolupament d’una estratègia potent per distingir-se.
  • Oferir les eines per poder detectar i definir quins són els elements visuals de la marca que poden potenciar-la en l’àmbit gràfic i comunicatiu.


CONTINGUTS

 

  • La marca i el seu univers: què és i què inclou.
  • Què és el brànding i què aconsegueix o aporta a l’estratègia.
  • Aspecte i comportament (look and feel) d’Instagram i de les xarxes socials: què és i quins són els elements que el componen.
  • Bones pràctiques per a l’optimització dels perfils des del punt de vista gràfic.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

 

Formadora

 

Berta Temprano | Oink My God

 

Llicenciada en disseny gràfic i digital, actualment exercint de dissenyadora gràfica i il·lustradora a l'Agència de Màrqueting Digital Oink my God, a Barcelona.

Especialitzada en identitat visual i brànding, li agrada definir-se com a creadora de conceptes visuals. En els últims anys ha estat treballat paral·lelament de manera freelance amb el seu projecte temprano Studio, desenvolupant projectes enfocats al disseny editorial, packaging, il·lustració i marca, des d'un punt de vista empàtic, ètic i responsable..

 


 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?