Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com fer un pla de màrqueting per a empreses culturals

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material taller

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Com fer un pla de màrqueting per a empreses culturals

29 nov 2012 10:00-14:00   Sala d'actes del Museu Dr. Melcior Colet

Objectius

Aportar els principis bàsics del màrqueting aplicats al món de les empreses culturals i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar el pla de màrqueting de la pròpia empresa.

 

Sessió adreçada a empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i als gerents.

 

Sessió participativa  en què, juntament amb els fonaments teòrics, es duran a terme dos exemples reals de les empreses participants.

 

Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.

 

Ponent

German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

 

Programa

 

Marc estratègic del pla:

-          Com definir el mercat

-          Com elaborar un posicionament diferencial

Elements del pla de màrqueting:

-          Quin portafolis de productes definir

-          Quines polítiques de preu escollir

-          Quins canals de distribució utilitzar

-          Quina estratègia de comunicació dissenyar

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?