Dins el marc del Pla d'impuls de les Arts Visuals, l'Institut Català de les Empreses Culturals, la Direcció General de Promoció Cultural i Biblioteques i la Plataforma d’Arts Visuals de Catalunya organitzen un mòdul formatiu adreçat a les professionals de les arts visuals, que té com a objectiu afavorir la millora de la qualitat en la gestió de projectes i alhora afavorir i promoure les bones pràctiques en tots els processos de gestió i consecució.
En aquesta primera sessió es treballaran aspectes clau per facilitar la concurrència a licitacions, comprendre el funcionament del procés i millorar la presentació de les proposicions. A banda d'això, es donarà un context global a la contractació pública mitjançant la introducció del context normatiu actual i es facilitaran eines d’intercooperació empresarial.
Sessió adreçada a professionals de les arts visuals i la gestió cultural interessades a conèixer els aspectes legals de les licitacions, ara que l’administració local opta sovint per aquesta via a l’hora de proveir les vacants, i com presentar-se degudament a la convocatòria
10.00 - 10.10 h. Benvinguda i presentació de la sessió, a càrrec d’Edgar Garcia, director en funcions de l’Institut Català de les Empreses Culturals i de Josep Vives, director general de Promoció Cultural i Biblioteques.
10.10 - 11.30 h. Primera part.
11.30 - 11.50 h. Pausa
11.50 – 13.50 h. Segona part
13.50 - 14.00 h. Torn de preguntes i tancament
Formador
Marc Vilanova Fernàndez Sociòleg i soci consultor de Facto Cooperativa SCCLP, especialitzat en contractació pública i desenvolupament d’estratègies de compra pública responsable. |
En col·laboració