Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com hauria de ser el lloc web d’una empresa cultural

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
TRANSFORMACIÓ DIGITAL

TALLER

Com hauria de ser el lloc web d’una empresa cultural

18 set 2020 10:00-12:00   EN LÍNIA

Les bases per a la creació d’un lloc web i la creació de pàgines d’aterratge per a les campanyes publicitàries

 

En aquesta sessió veurem com hauria de ser un lloc web tant des del punt de vista tècnic com del màrqueting. Aprofundirem en la part de creació dels continguts (com fer un «qui som» que connecti amb la gent i porti conversions) i en com podem transmetre confiança, com podem maximitzar la conversió de visites en client, etc. També veurem com podem crear pàgines d’aterratge per convertir al màxim les visites que hem portat al lloc web des de les campanyes publicitàries (i que, per tant, hem pagat).

 

Aquesta sessió és especialment rellevant per a les empreses que estan pensant a renovar el seu lloc web durant el 2020, ja que capacita els participants per poder interactuar de manera eficient amb els seus proveïdors web. També és important per als alumnes que després voldran fer el curs de WordPress i crear el seu propi lloc web.

 

CONTINGUTS

 

  • L’evolució d’internet.
  • Com ha de ser el lloc web d’una empresa cultural.
  • Què necessitem per crear un lloc web.
  • Factors clau de l’èxit.
  • Com podem portar trànsit a un lloc web.

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

*Obertura d'inscripcions dimarts 15/09 a les 10h

 

*El dijous dia 17, les persones inscrites rebran les instruccions per accedir a la formació online.

 

 

FORMADORA

 

Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa

 

Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?