Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com pots millorar la conversió del teu lloc web

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Com millorar la conversió del teu lloc web

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Com pots millorar la conversió del teu lloc web

8 nov 2022 10:00-12:30   EN LÍNIA

Un repàs dels principals criteris d’usabilitat web, per tal de facilitar que l’usuari faci allò que volem a la nostra web

 

Fent una cerca a Google trobarem pàgines plenes d’informació sobre com millorar la conversió del nostre web. Afegir botons de «call to action», ús de formularis, xat online, simplificar el procés de compra, etc. Tot i que la majoria de consells poden ser adequats, per fer-ne un bon ús cal anar una mica més enllà i conèixer com interactuen les persones amb un web.

En aquesta sessió farem un repàs dels principals criteris d’usabilitat web, amb la finalitat de facilitar que l’usuari faci allò que volem: descarregar-se el catàleg, subscriure’s, contactar, comprar, etc. Al final de la sessió, els participants tindran el seu propi «test d’usabilitat». Podran fer una primera valoració de la usabilitat del seu web, per detectar i preveure possibles dificultats per a l’usuari i assolir els objectius plantejats.



OBJECTIUS

 

L’objectiu de la sessió és aprendre com es valoren els principals criteris d’usabilitat web per aplicar-los al nostre web (i a qualsevol web), sigui en un web en funcionament o bé en procés de creació. Aquests criteris ens permetran detectar i corregir possibles problemes d’usabilitat i potenciar les conversions.

 

CONTINGUTS

 

Durant la sessió farem una explicació amb exemples pràctics de l’avaluació de criteris heurístics d’usabilitat web (40 punts), agrupats en les temàtiques següents:

 

  • Identitat
  • Llenguatge i redacció
  • Rètols del contingut
  • Arquitectura del contingut i navegació
  • Enllaços
  • Layout de la pàgina
  • Ajuda per a l’usuari
  • Control i retroalimentació
  • Formularis

 

Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.

 

Professionals implicats en l’estratègia de màrqueting digital de la seva empresa. Sobretot, aquells perfils encarregats de definir com ha de ser el seu web, sigui perquè comencen de zero o bé perquè es troben amb un web en funcionament que necessita una modificació/ampliació de funcionalitats (blog, newsletter, modificació de serveis, etc.).

No es requereixen coneixements de programació per seguir el temari del curs. El contingut del curs és aplicable a qualsevol web, independentment del llenguatge de programació amb el qual hagi estat creat (WordPress, Joomla, etc.).


Requisits mínims

Per poder seguir la sessió és convenient que tots els assistents ho facin des d’un ordinador (no des d’una tauleta o un mòbil).

 

FORMADORA

 

Yolanda Polo | Reexporta

 

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Ramon Llull, des del 2007 treballa en el camp del màrqueting digital com a consultora especialista en l’optimització d’entorns digitals, sempre pensant en l’usuari per millorar el seu rendiment. Imparteix formació reglada en diverses universitats i tallers temàtics dins de l’àmbit del màrqueting digital per a diferents organismes d’assessorament a les empreses. Professora convidada del grau de Màrqueting i Direcció Comercial de la Universitat Abat Oliba i professora del màster en Administració de Negocis a Internet de la Universitat de Barcelona.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?