Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

28 abr 2015 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors

 

Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat a qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.

 

Adreçat a:

Persones implicades en la publicitat o la comercialització d’una empresa cultural, independentment de la seva mida o pressupost. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer les tècniques que fan servir els professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.

 

Metodologia:

• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
 

Propera sessió:

Dimarts, 13 d'octubre de 2015 (inscripció pendent d'obertura)

 

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

 

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d'alimentació

 

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

 

1. Introducció a Google AdWords

  • Tipus de publicitat en línia.
  • Els cercadors com a eina publicitària.
  • La publicitat a Google AdWords (cost per clic).

 

2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya

  • Investigar el mercat.
  • Establiruns objectius.
  • Segmentar el mercat.
  • Definir les estratègies.

 

3. Crear una campanya

  • Seleccionar clients per ubicació i idiomes.
  • Crear un anunci de text i més formats.
  • Seleccionar paraules clau.
  • Seleccionar la Xarxa de Display.
  • Establir preus, revisió i registre.

 

4. Administrar una campanya

  • Estructura d’un compte d’AdWords.
  • Configuració de la campanya.
  • Edició dels grups d’anuncis.
  • Opcions de facturació.

 

5. Optimitzar una campanya

  • El principi de rellevància.
  • Del’Ad Rank al Quality Score.
  • Altres eines d’optimització.

 

6. Control i seguiment

  • Creació i gestió d’informes.
  • Seguiment de conversions.
  • Integració a Google Analytics.

 

7. Ajuda i recursos addicionals
 

PONENT

 

Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d'AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n'és professional autoritzat des de l'any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d'Internet per l'Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d'Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?