Vols aprendre a activar la funció shoppable en els diferents tipus de publicacions del teu perfil d’Instagram? En aquesta formació aprendràs quins són els requisits per vendre a Instagram i com pots mostrar els teus productes o serveis en aquesta xarxa tan concorreguda.
Els hàbits canvien i cada vegada són més els usuaris que es connecten a Instagram per comprar, o bé que entren a l’aplicació a la recerca d’inspiració i idees o per descobrir nous productes i n’acaben comprant algun. Tenir un catàleg vinculat al perfil d’Instagram és imprescindible per vendre a través de l’aplicació de manera senzilla i atractiva.
La venda multicanal és tendència perquè proporciona una experiència de compra més còmoda i personalitzada i permet arribar a una audiència més àmplia a través de diverses plataformes, a més de millorar la visibilitat i la captació de clients.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Alejandra Ferrer Brotons Professora de màrqueting i desenvolupament web. Està al capdavant de Magma3interactiva des del 2006, una microempresa dedicada al desenvolupament web, la virtualització de continguts i la formació en noves tecnologies en les àrees de creació de continguts, e-learning, internet i empresa, màrqueting, creació web..., de moment! Treballa per a Barcelona Activa des de l’any 1998. Ha impartit formació presencial i virtual en universitats, col·legis professionals, diversos departaments de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, entitats municipals i consorcis, així com en empreses. |
|